اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت بسکتبال قم خبر داد

برگزاری دوره‌های عملی مربیگری برای ارتقای دانش مربیان بسکتبال قم

دبیر هیئت بسکتبال استان قم از برگزاری دوره‌های عملی مربیگری این رشته با هدف ارتقای دانش مربیان بسکتبال قم خبر داد.

برگزاری دوره‌های عملی مربیگری برای ارتقای دانش مربیان بسکتبال قم

محسن نادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: دوره عملی مربیگری بسکتبال در سطح درجه‌های دو و سه با حضور یکی از مدرسان مجرب و کارشناسان عالی رتبه رشته بسکتبال به مدت چهار روز در شهر قم برگزار شد.

وی ادامه داد: شرکت‌‌کنندگان در این دوره آموزشی با تازه‌ترین اطلاعات تخصصی و علمی پیرامون دانش روز رشته ورزشی پرطرفدار و پرمخاطب بسکتبال آشنا شده و این دوره قطعاً در پیشرفت بسکتبال قم به خصوص از طریق تلاش مربیان در رده‌های سنی پایه مؤثر و مفید خواهد بود.

دبیر هیئت بسکتبال استان قم عنوان کرد: مسئولیت تدریس این دوره آموزشی را محمدرضا نوری از مدرسان فدراسیون بسکتبال بر عهده داشت و این دوره با کیفیتی مطلوب در سالن بسکتبال شهید محمود رضاییان مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار شد.

وی با اشاره به زمانبندی برگزاری این دوره در دو نوبت صبح و عصر خاطرنشان کرد: این دوره آموزشی با استقبال بسیار خوبی از سوی مربیان به انجام رسید و قطعاً در دوره‌های آموزشی به ‌ویژه در طرح اوقات فراغت با انتقال دانش مربیان آموزش دیده به نسل آینده‌ساز بسکتبال قم اثرات مفید آن را خواهیم دید.

نادری با اشاره به اینکه این دوره آموزشی از بار فنی و علمی بسیار خوبی برخوردار بود، عنوان کرد: نظیر چنین دوره آموزشی با هدف افزایش سطح دانش مربیان بسکتبال قم در دو سال قبل نیز همانند این دوره به شکلی منظم در استان قم برگزار شد که از قضا در یکی از این دوره‌ها از حضور یک مدرس ایتالیایی بسکتبال استفاده کردیم.

وی تصریح کرد: هدف از برگزاری این دوره‌های آموزشی، تحقق اهداف این هیئت در راستای تبیین ضرورت گرایش مربیان به برخورداری از دانش و پیشرفت‌های روز بسکتبال است و امیدواریم با برگزاری این دوره بتوانیم آنچه که موجب رشد و اعتلای بسکتبال استان قم می‌شود را به مربیان و داوران فهیم ورزش بسکتبال قم بیاموزیم.

نادری یادآور شد: بسکتبال قم در مسیر رو به پیشرفت خود به افزایش بیش از پیش دانش مربیان و افراد مرتبط با تیم‌ها و ورزشکاران این رشته نیاز دارد و تحقق این رسالت مهم را بخش آموزش هیئت با جدیت و پشتکار لازم بر عهده گرفته است.

دبیر هیئت بسکتبال استان قم در پایان اظهار داشت: این هیئت در تعامل با گروه آموزش و تحقیقات اداره کل ورزش و جوانان قم در نظر دارد دانش نیروهای انسانی مرتبط با بسکتبال در هر دو بخش مردان و بانوان به نحوی مطلوب و مطابق با پیشرفت بسکتبال کشور و جهان افزایش یابد.

انتهای پیام/78002/م20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول