اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای حضور مقتدرانه در لیگ دسته یک صورت گرفت

آغاز تمرینات تیم نفت و گاز گچساران با هدایت محمدحسین ضیایی

رئیس امور ورزش شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران از برگزاری نخستین تمرین تیم فوتبال نفت و گاز گچساران زیر نظر محمدحسین ضیایی سرمربی جدید این تیم با هدف حضور مقتدرانه در لیگ دسته یک فوتبال کشور خبر داد.

آغاز تمرینات تیم نفت و گاز گچساران با هدایت محمدحسین ضیایی

اسکندر ملک‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار داشت: با حضور محمد‌حسین ضیایی سرمربی جدید تیم فوتبال نفت و گاز گچساران تمرینات این تیم رسماً آغاز شد.

وی افزود: طی چند روز گذشته به همراه سرمربی جدید تیم فوتبال نفت و گاز، بازدیدی از محل برپایی اردوهای تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در شهرکرد و سی سخت انجام شده است.

انتخاب بازیکنان جدید و کادر فنی با اولویت استفاده از بازیکنان و کادر فنی بومی است

رئیس امور ورزش شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران عنوان کرد: نخستین تمرین تیم فوتبال نفت و گاز گچساران به دلیل عدم حضور همه بازیکنان از رسمیت چندانی برخوردار نبود و فقط برای آشنایی سرمربی با بازیکنان و شرایط ورزشگاه انجام شد.

این مقام مسئول با بیان این‌که همه امکانات برای حضور مقتدرانه تیم فوتبال نفت و گاز گچساران فراهم شده است، یادآور شد: همه شرایط برای برگزاری تمرینات تیم در محیطی آرام و به دور از حاشیه فراهم شده و سرمربی تیم در یک شرایط مطلوب سکان هدایت تیم را برعهده گرفته است.

ملک‌زاده با تأکید بر لزوم جذب بازیکنان جدید برای تیم فوتبال نفت و گاز گچساران ادامه داد: انتخاب بازیکنان جدید و کادر فنی با اولویت استفاده از بازیکنان و کادر فنی بومی مورد نظر باشگاه نفت و گاز گچساران است.

رئیس امور ورزش شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران خاطرنشان کرد: مذاکراتی برای جذب بازیکنان جدید با سرمربی تیم صورت گرفته است که در صورت تصویب نهایی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

ملک‌زاده ادامه داد: برای افزایش آمادگی تیم و قرارگرفتن در یک شرایط مطلوب اردوهایی برای این تیم در شهرهای شهرکرد و سی‌سخت در نظر گرفته شده است که با برنامه‌ریزی کادر فنی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/82001/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول