اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عشوری:

واسطه‌های باشگاه استقلال با من صحبت کردند

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت:واسطه‌های باشگاه استقلال با من صحبت کردند اما باید بگویم اولویت اول تا چهارم من ذوب‌آهن است.

واسطه‌های باشگاه استقلال با من صحبت کردند

سینا عشوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در دیدار برگشت برابر پاس همدان به دلیل آسیب دیدگی حضور ندارم و در خانه تنها برای موفقیت تیمم دعا می‌کنم.

وی تصریح کرد: در بازی رفت بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتیم اما دریافت دو گل تا حدودی کار ذوب‌آهن را بازی برگشت سخت کرد.

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن با بیان اینکه تیم ما قابل قیاس با پاس همدان نیست افزود: در بازی‌های پایانی لیگ همگان دیدند تیم ما بازی‌های بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشت و باید بگویم شیر شیر است اگر چه پیر باشد و ذوب‌آهن هم فوتبالی فراتر از پاس همدان دارد.

وی با بیان اینکه پاس همدان در بازی رفت بازی خوبی را از خود ارائه کرد افزود: دریافت گل در آن بازی از اتفاقات فوتبال است و اعتقاد دارم خطای پنالتی که روی بازیکن تیم حریف گرفته شد به هیچ عنوان خطا نبود.

عشوری در پاسخ به این سوال که آیا مذاکره با باشگاه استقلال صحت دارد یا خیر تاکید کرد: واسطه‌های باشگاه استقلال با من صحبت کردند اما باید بگویم اولویت اول تا چهارم من ذوب‌آهن است و در صورتی که شرایط از همه لحاظ در این تیم مساعد باشد تیم اصفهانی برای من نسبت به تمام تیم‌ها ارجحیت دارد.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا قاسم حدادی‌فر از تیم جدا می‌شود یا خیر افزود: از خدایم است که این بازیکن بسیار خوب در تیم بماند اما هر بازیکنی برای زندگی‌اش برنامه‌ای دارد و به نظر می‌رسد جدایی حدادی‌فر از تیم قطعی باشد.

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن ادامه داد: برای پیام صادقیان هم در صورت پیوستن به تیم پرسپولیس آرزوی موفقیت می‌کنم اما باید بگویم ذوب‌آهن خانه این بازیکن است و امیدوارم به هر تیمی که می‌رود موفق باشد.

انتهای پیام/63020/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول