اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از به نتیجه نرسیدن رایزنی‌ها با عباس چمنیان و احمد سنجری

محمد‌حسین ضیایی رسما سرمربی نفت و گاز گچساران شد

رئیس امور ورزش شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: پس از به نتیجه نرسیدن رایزنی‌ها با عباس چمنیان و احمد سنجری، محمد‌حسین ضیایی رسما سرمربی‌گری تیم نفت و گاز گچساران را عهده‌دار شد.

محمد‌حسین ضیایی رسما سرمربی نفت و گاز گچساران شد

اسکندر ملک‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: تیم فوتبال نفت و گاز گچساران یکی از تیم‌های موفق و توانمند این شرکت نفتی بوده که با همت و تلاش اعضای کادر فنی و بازیکنان و حمایت و پشتیبانی مسئولان، توانست به لیگ دسته یک کشور صعود کند.

وی افزود: برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات مؤثری در راستای موفقیت این تیم و حضور مقتدرانه در لیگ دسته یک کشور صورت گرفته است.

رئیس امور ورزش شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با اشاره به این‌که رایزنی‌ها با عباس چمنیان و احمد سنجری برای سرمر‌بی‌گری این تیم به نتیجه نرسید، از توافق با محمد‌حسین ضیایی در این زمینه خبر داد.

ملک‌زاده عنوان کرد: با محمد‌حسین ضیایی قرارداد بسته شده و این مربی کار خود را به طور رسمی با تیم نفت و گاز گچساران آغاز می‌کند.

وی ابراز داشت: همه امکانات خدماتی ورزش نفت و گاز گچساران در راستای رفاه حال اعضای کادر فنی و بازیکنان این تیم فراهم شده است.

برگزاری اردوی 15 روزه نفت و گاز گچساران در شهرکرد

ملک‌زاده تصریح کرد: با مشخص شدن سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران، این تیم تمرینات خود را از اوایل تیرماه آغاز می‌کند.

وی با تشریح برخی برنامه‌ریزی‌ها برای تمرینات تیم نفت و گاز گچساران از برگزاری اردوی 15 روزه تیم فوتبال بزرگسالان نفت و گاز گچساران در شهرکرد خبر داد. مقدمات این اردو فراهم شده و از 30 خرداد به منظور هماهنگی و ایجاد آمادگی لازم به این اردو اعزام می‌شوند.

رئیس امور ورزش شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با اشاره به سوابق و فعالیت‌های محمد‌حسین ضیایی سرمربی جدید نفت و گاز این شهرستان خاطرنشان کرد: این سرمربی، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشور بوده که سابقه بازی در تیم‌های مطرحی مانند وحدت، شاهین، تراکتورسازی و واشاش مجارستان را دارد.

ملک‌زاده ادامه داد: ضیایی تاکنون در تیم‌های تراکتورسازی، پیکان، صبا باتری و مس کرمان نیز مربیگری کرده است.

وی با تقدیر از همراهی خوب مردم فهیم و علاقمندان به فوتبال گچساران، از آنان خواست تا همچون همیشه حمایت خود را از تیم نفت و گچساران ادامه دهند.

انتهای پیام/82014/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول