اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زنگ خطر با دریافت دو گل به صدا درآمده است

رجب زاده: زجر بسیاری را در طول فصل کشیدیم/ قراردادم فردا به اتمام می‌رسد

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: زجر بسیار زیادی را در طول فصل کشیدیم و سعی داریم نتیجه زحمات کارگران کارخانه را به خوبی بدهیم.

رجب زاده: زجر بسیاری را در طول فصل کشیدیم/ قراردادم فردا به اتمام می‌رسد

مهدی رجب‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: خوشبختانه در بازی رفت برابر پاس همدان موفق شدیم یک بازی خوب را مقابل این تیم به نمایش بگذاریم و به اعتقاد من روی صحنه گلی که ما به ثمر رساندیم کمک داور عجله کرد و به اشتباه آن را آفساید اعلام کرد.

وی تصریح کرد: برد چهار بر دو نتیجه خوبی است اما کافی نیست و ممکن است هر اتفاقی در بازی برگشت رخ دهد چراکه پاس همدان چیزی برای از دست دادن ندارد و در دیدار برگشت انتحاری عمل می‌کند.

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن ادامه داد: باید با هوشیاری کامل در بازی برگشت تمام تلاشمان را برای گرفتن نتیجه انجام دهیم چراکه در بازی‌های این فصل زجر بسیار زیادی را کشیدیم و بسیار امیدواریم تا با انجام یک بازی بسیار خوب جواب زحمات کارگران کارخانه ذوب‌آهن را که تمام امیدشان به این تیم است را بدهیم.

وی ادامه داد: شاید اگر یک گل در مقابل پاس همدان دریافت می‌کردیم این تیم برای بازی برگشت امیدی نداشت اما دریافت دو گل همچنان امیدهای این تیم را برای بازی برگشت زنده نگاه می‌دارد و این می‌تواند زنگی خطری برای تیم ما باشد.

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن اضافه کرد: کار ما سخت شده اما فراموش نکنیم ذوب‌آهن هم بازیکنانی دارد که تجربه حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را دارند و باید با حفظ آرامش و تمرکز سعی کنیم تیر خلاص را به این تیم بزنیم. 

وی در پاسخ به این سوال که قرارداد شما با باشگاه تا چه زمانی است افزود: قراردادم با این تیم فردا به پایان می‌رسد اما در حال حاضر تمام فکر و ذکرم بازی برابر پاس همدان است و پس از بازی فردا در مورد رفتن یا ماندنم در این تیم با مسئولان باشگاه مذاکره می‌کنم.

انتهای پیام/63020/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول