اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

داوران بازی پلی‌آف مشخص شدند

مظفری‌زاده قاضی آخرین بازی فصل فوتبالی 91

از سوی دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال کشورمان داوران بازی حساس تیم‌های ذوب آهن اصفهان و پاس همدان شدند و سعید مظفری‌زاده قاضی میدان معرفی شده است.

مظفری‌زاده قاضی آخرین بازی فصل فوتبالی 91

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سرانجام پس از کش و قوس‌های فراوان و حواشی زیادی که لیگ یک جام آزادگان امسال داشت دیدار نهایی و تعیین‌کننده این رقابت‌ها امروز و به میزبانی همدان برگزار می‌شود تا چهره تیم شانزدهم لیگ برتر سال آینده مشخص شود.

تیم فوتبال پاس که موفق شده در مرحله ماقبل پایانی تیم مس سرچشمه را از پیش رو بردارد امروز برابر تیم ذوب آهن اصفهان که رده چهاردهم لیگ برتر را به خود اختصاص داده بود  صف‌آرایی می‌کند که در دیدار رفت در یک بازی پرگل با حساب چهار بر دو مغلوب حریف قدرتمند خود شده بود.

با توجه به اینکه این بازی جزو مسابقات حساس و تعیین‌کننده فوتبال کشور محسوب می‌شود کمیته و دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال کشورمان حساسیت‌های زیادی برای انتخاب داوران این دو بازی داشتند به طوری که در بازی رفت از محسن ترکی استفاده کردند و قضاوت این بازی بدون مشکل انجام شد.

هر چند که بعد از اتمام بازی مدیران تیم ذوب آهن نسبت به عملکرد ترکی و همکارانش در بازی رفت برابر تیم فوتبال پاس متعرض بودند و اعتقاد داشتند که پنالتی دقایق پایانی که به سود همدانی‌ها اعلام شده بود صحیح نبوده است.

در این زمینه رئیس دپارتمان داوری فدراسیون بعد از اتمام این بازی در مورد انتقاد ذوب آهن به قضاوت محسن ترکی در دیدار پلی‌آف، ابراز داشت بازی ذوب آهن و پاس همدان یک بازی بسیار حساس بود و به همین دلیل ما یکی از بهترین داورانمان را برای این بازی انتخاب کردیم.

حسین عسگری اعتقاد داشت ترکی بسیار خوب قضاوت کرد و در این باره گفته بود، «در صحنه‌ای که به سود پاس همدان پنالتی اعلام شد، مدافع ذوب آهن پایش را از حد مجاز بالاتر می‌برد و با ساق پا به صورت مهاجم پاس ضربه می‌زند و با مچش توپ را از منطقه خطر دور می‌کند که کاملاً پنالتی بود و ترکی به درستی تصمیم گرفت».

با توجه به مسائل مطرح شده مسئولان داوری فدراسیون کشورمان برای بازی آخر فصل فوتبالی کشورمان یکی از بهترین‌های تیم‌های داوری را انتخاب کردند تا این مسابقه با کمترین حواشی و مشکلی برگزار شود تا چهره آخرین تیم لیگ برتری فصل بعد فوتبال کشورمان مشخص شود.

بر این اساس و طبق نظر مسئولین داوری فدراسیون سعید مظفری‌زاده به عنوان داور وسط، محمدرضا منصوری و بابک داوری نیز به عنوان کمک‌های او در این بازی هستند. 

همچنین اشکان خورشیدی هم به عنوان داور چهارم انتخاب شد.

غلامرضا بهروان رئیس سازمان لیگ آزادگان به عنوان ناظر ویژه فدراسیون انتخاب معرفی شده که از نزدیک شاهد این بازی خواهد بود.

مردم ورزش دوست‌همدانی با امید زیاد و تشویق خود از تیم محبوب شهرشان امروز در ورزشگاه قدس حاضر خواهند شد تا ضمن حمایت از کادر فنی و بازیکنان تیم پاس زمینه ساز اخذ نتیجه لازم و صعود به لیگ برتر شوند.

بازی برگشت مرحله نهایی پلی‌آف لیگ برتر ساعت 17 روز چهارشنبه پنجم تیر ماه در ورزشگاه شهدای قدس همدان بین دو تیم پاس همدان و ذوب‌آهن اصفهان برگزار خواهد شد و این در حالی است که دیدار رفت این دو تیم در فولادشهر با حساب چهار بر دو به سود اصفهانی به پایان رسیده است.

----------------------

فرشید گل‌محمدی

---------------------

انتهای پیام/89020/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول