اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور/

تیران اصفهان مغلوب گلسا‌پوش یزد شد/پیروزی در هوای گرم

در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور جام خلیج‌فارس، تیم فوتبال ساحلی شهرداری تیران اصفهان در مصاف با گلساپوش یزد مغلوب حریف خود شد.

تیران اصفهان مغلوب گلسا‌پوش یزد شد/پیروزی در هوای گرم

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، در این دیدار که به میزبانی گلساپوش یزد برگزار شد، تیم میزبان توانست در سه ست پیاپی با نتیجه پنج بر سه حریف اصفهانی خود را شکست دهد.

این دیدار که در سه ست دنبال شد، گلساپوش یزد در ست نخست با کسب نتیجه دو بر صفر فاتح میدان شد.

گل‌های این ست در دقیقه سوم توسط محمد مختاری، ملی‌پوش فوتبال ساحلی یزدی و نیز در دقیقه هشتم توسط حمیدرضا دهقانی به ثمر رسید.

گل نخست این دیدار که توسط محمد مختاری به ثمر رسید با ضربه بلند و محکم و برخورد به تیرک راست دروازه حریف اصفهانی به داخل دروازه کمانه کرد.

گل دوم اما به واسطه پاسکاری زیبای محمد مختاری و ضربه سر توسط حمیدرضا دهقانی به ثمر رسید.

ست دوم این دیدار اما چندان برای یزدی‌ها خوشایند نبود و در همان ثانیه‌های نخست بازی، دروازه گلساپوش یزد گشوده شد.

دفاع همه جانبه شاگردان میرحسینی اما تاثیر چندانی نداشت و برای دومین بار در این ست، در دقیقه ششم، دروازه گلساپوشی‌ها باز شد.

با به ثمر رسیدن گل دوم به سود تیران اصفهان و روند بازی هجومی تیم میهمان، خطای اصفهانی‌ها نیز بیشتر و شدیدتر شد به طوری که منجر به اخذ پنالتی از سوی داور بود.

با قرار گرفتن بازیکن شماره 11 گلساپوش حمیدرضا دهقانی، زننده گل دوم گلساپوش در پشت ضربه پنالتی، گل سوم به سود تیم میزبان به ثبت رسید.

روند بازی هجومی تیم شهرداری تیران اصفهان تاثیری در گلزنی این تیم نداشت و حتی ضعف دفاع این تیم، برای چهارمین بار دروازه آن‌ها را گشود.

گل چهارم گلساپوش با ضربه کرنر محمد مختاری و ضربه زیبای سر محمدمهدی ناظم در دقیقه نهم در این ست به ثمر رسید و یزدی‌ها موفق شدند این ست را نیز با موفقیت به سود خود خاتمه دهند.

ست سوم این دیدار اما در شروع تفاوت چندانی با ست دوم نداشت به طوری که در ابتدای این ست نیز اصفهانی‌ها توانستند از روی نقطه پنالتی دروازه گلساپوش را باز کنند.

مهاجمان تیم گلساپوش یزد اما به تلافی از گل خورده خود در دقیقه پنجم این ست با پاس مختاری و ضربه فنی ناظم از زاویه بسته میدان، دروازه حریف را گشودند.

هفت دقیقه باقیمانده در این ست هر دو تیم تلاشی مضاعف برای گلزنی و گشایش دروازه حریف خود داشتند اما چندان در این زمینه موفق نبودند.

به گزارش فارس، دروازه‌بان تیم شهرداری تیران اصفهان در این سه ست پنج مرتبه از سوی کادر پزشکی حاضر در ورزشگاه سلمان مورد معاینه قرار گرفت.

همچنین گرمای هوا و خشکی زمین بازی باعث گرد و خاک و فشار مضاعف بر بازیکنان شده بود که این موضوع خطای فردی و اشتباهات بازیکنان را افزایش داده بود.

انتهای پیام/90004/ش40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول