اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه نفت و گاز گچساران خبر داد

آغاز عملیات استاندارسازی استادیوم شهدای صنعت نفت گچساران

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی نفت و گاز گچساران از آغاز عملیات اجرایی استانداردسازی استادیوم ورزشی شهدای صنعت نفت این شهرستان خبر داد.

آغاز عملیات استاندارسازی استادیوم شهدای صنعت نفت گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، اسکندر ملک‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار کرد: برای حضور مقتدرانه تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در لیگ یک کشور نیاز به اقداماتی مؤثر در راستای رسیدن این تیم به وضعیت مطلوب‌تر است.

وی با اشاره به بهسازی و مقاوم‌‌سازی استادیوم شهدای صنعت نفت گچساران برای برگزاری مسابقات این تیم ابراز داشت: بهسازی رختکن‌ها، اتاق داوران، اصلاح و بهسازی تونل عبور بازیکنان، افزایش پنج متری ارتفاع دیواره‌های فنسی اطراف زمین چمن، تعویض تیرهای دروازه با نوع آلومینیومی، اصلاح زهکشی زمین چمن ورزشگاه و اقدامات لازم برای جلوگیری از تجمع آب در روزهای بارانی از مهمترین اقدامات در نطر گرفته شده برای استانداردسازی استادیوم شهدای صنعت نفت گچساران است.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران و رئیس امور ورزش این شرکت بیان کرد: امکانات لازم برای ایجاد اتاق کنفرانس خبری استادیوم شهدای صنعت نفت فراهم شده تا خبرنگاران و اصحاب رسانه بتوانند در آن مکان حضور پیدا کنند.

ملک‌زاده تصریح کرد: یک دستگاه غلطک، یک دستگاه مکنده آب و دستگاه خط کشی زمین برای زمین چمن استادیوم شهدای صنعت نفت گچساران نیز خریداری و در محل ورزشگاه قرار داده شده است.

تمهیدات لازم برای اسکان سرمربی تیم نفت و گاز گچساران در این شهرستان اندیشیده شد

وی با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده و اقدامات صورت گرفته برای اسکان و پذیرایی بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران ادامه داد: همه امکانات خدماتی ورزش نفت و گاز گچساران در راستای رفاه حال اعضای کادر فنی و بازیکنان این تیم فراهم شده است.

ملک‌زاده از تدارک لازم برای اسکان عباس چمنیان سرمربی مشهدی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران به همراه خانواده خود در یکی از منازل سازمانی این شرکت خبر داد و این اقدام را در راستای کاهش رفت و آمد این مربی و تمرکز و نظارت بیشتر بر روند تمرینات تیمی این امکانات صورت گرفته است.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شرکت نفت و گاز گچساران با اشاره به برخی تصمیمات در نظر گرفته شده برای تشویق بازیکنان این تیم یادآور شد: با رایزنی‌هایی صورت گرفته با مدیریت امور مالی شرکت نفت و گاز گچساران، در پایان هر بازی که منجر به برد تیم نفت و گاز گچساران شود مبلغی به عنوان پاداش به بازیکنان تیم نفت و گاز داده شود.

ملک‌زاده با تقدیر از همراهی خوب مردم فهیم و علاقمندان به فوتبال گچساران، از آنان خواست تا همچون همیشه حمایت خود را از تیم نفت و گچساران ادامه داده و یار مؤثری در تشویق این تیم برای دستیابی به موفقیت‌های هر چه بیشتر باشند.

انتهای پیام/82001/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول