اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان استان

سند توسعه اشتغال کرمان رونمایی شد

با حضور مسئولان استان کرمان سند توسعه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان کرمان رونمایی شد.

سند توسعه اشتغال کرمان رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، ظهر امروز طی آیینی با حضور مسئولان استان از سند توسعه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان کرمان با حضور اعضای کارگروه توسعه و اشتغال استان کرمان رونمایی شد.

رضا کامیاب‌مقدس‌ رئیس جهاد دانشگاهی استان کرمان در این آیین اظهار داشت: سند توسعه اشتغال و سرمایه‌گذاری کرمان با همکاری مدیران استان و بهره‌گیری از توان متخصصان امر تدوین شده است.

وی افزود: این سند به تصویب شرکت مادر تخصصی تهران که کار نظارت بر تدوین سند را به عهده داشته، رسیده و در اردیبهشت ماه سال 91 در شورای عالی اشتغال کشور نیز تصویب شده است. 

کامیاب‌مقدس تصریح کرد: کرمان جزو هفت استان اول کشور در زمینه تدوین سند توسعه اشتغال و سرمایه‌گذاری است و این سند جزوی از پازل سند توسعه کشور محسوب می‌شود که راهبردها و راهکارهای خوبی را برای توسعه اشتغال و سرمایه‌گذاری کشور فراهم می‌کند.

وی بیان داشت: این سند در سطح ملی، دستگاهی و استانی تهیه شده و اجزای اصلی آن شامل شناسایی خلأ‌های آماری، جمع‌آوری اطلاعات و سازماندهی مدیریتی طرح است.

رئیس جهاد دانشگاهی استان کرمان گفت: این سند دارای هفت فصل مطالعات سند توسعه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان شامل مطالعات جمعیت، نیروی انسانی، اشتغال و بیکاری، تحلیل رشد اقتصادی و تحولات ساختاری اقتصاد استان، سنجش محیط کسب و کار و فضای سرمایه‌گذاری در استان کرمان است.

وی خاطر نشان کرد: همچنین بررسی طرح‌های در دست اجرا و طرح‌های شناسایی شده جدید برای توسعه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان‌های استان کرمان، تهیه اسناد پایین دستی اشتغال استان در برنامه پنجم، تهیه سند توسعه اشتغال استان و مستندسازی اسناد تولید شده است.

به گزارش فارس، سند توسعه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان کرمان در 15 هزار صفحه مشتمل بر 37 جلد و با 220 هزار ساعت کار‌ کارشناسی تدوین شده است.

 
گزارش از شیما صفرزاده

عکس از محسن رجب‌پور

..................................

انتهای پیام/80017/ر40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول