اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان خبر داد

تصویب 126 طرح توسعه کشاورزی در سمنان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از تصویب 126 طرح در جلسه چهل و سوم ستاد طرح توسعه بخش کشاورزی در استان خبر داد.

تصویب 126 طرح توسعه کشاورزی در سمنان

سیدمجید موسوی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در استان سمنان افزود: این طرح‏ها 333 میلیارد و 708 میلیون ریال تسهیلات هفت درصدی ویژه آب و خاک و 13 درصدی را برای سایر طرح‏های کشاورزی جذب می‌کند و برای 290 نفر شغل ایجاد خواهد کرد.

وی اضافه کرد: شهرستان آرادان با 45 طرح بیشترین مصوبه را داشت و شهرستان‏های دامغان با 41، شاهرود با 23 و میامی با 17 طرح مصوب در رتبه‏های بعدی بودند.

موسوی با اشاره به اهمیت نظارت و ارزیابی مستمر طرح‏های انعقاد قرارداد شده از اعتبارات سال 90 بانک کشاورزی گفت: در یک هفته گذشته، 145 طرح توسط سازمان جهاد کشاورزی و هسته نظارت شهرستان‏ها مورد ارزیابی قرار گرفت که هیچ‏گونه انحرافی در آنها گزارش نشد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان افزود: تاکنون از مجموع 4 هزار و 16 طرح هدف نظارت، 2 هزار و 328 طرح معادل 58 درصد مورد ارزیابی و نظارت قرار گرفته و اقدامات لازم برای بازبینی مجدد، تذکر برای سرعت در انجام تعهدات و ... نیز انجام شده است.

موسوی گفت: در جلسه اخیر این ستاد، همچنین آخرین وضعیت جذب اعتبارات سال 90 مربوط به صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی با عاملیت بانک سپه و آخرین وضعیت جذب اعتبارات سال 91 توسط دیگر بانک‏های عامل بررسی و تصمیمات لازم برای تسریع در جذب اعتبارات گرفته شد.

انتهای پیام/2249/ز30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول