اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پارس‌آباد:

ایجاد فرصت‌های شغلی برای جوانان، زمینه توسعه پایدار را فراهم می‌آورد

فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: رفع مشکل بیکاری جوانان و ایجاد فرصت‌های شغلی و سرمایه‌گذاری برای قشر جوان؛ زمینه توسعه پایدار و حل بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را فراهم می‌آورد.

ایجاد فرصت‌های شغلی برای جوانان، زمینه توسعه پایدار را فراهم می‌آورد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ولی کریمی صبح امروز در همایش جوان و افق آینده که همزمان با هفته جوان در پاس‌آباد برگزار شد، اظهار داشت: رفع مشکل بیکاری جوانان و ایجاد فرصت‌های شغلی و سرمایه‌گذاری برای قشر جوان؛ زمینه توسعه پایدار و حل بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را فراهم می‌آورد.

وی گفت: اگر نسبت به مهمترین و اصلی‌ترین دغدغه جوانان بی‌توجه باشیم برخی سرخوردگی‌ها و رفتا‌رهای ناهنجار سبب می‌شود که ما با مشکلات و دغدغه‌ها جدی روبرو شویم و نتوانیم آن‌گونه که خواست و مطالبه جوانان است در صحنه خدمتگزاری حضور پیدا کنیم.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد تصریح کرد: نباید جوان ما در دام انتظارات و خواسته‌های بیگانگان و دشمنان بیفتد چرا که آنها برای نسل آینده ما خواب پریشانی دیده‌اند.

کریمی یکی از این هجمه‌ها و توطئه‌های رنگین دشمنان را سست‌کردن اعتقادات و عقاید دینی جوانان و رواج اعتیاد در بین آنها توصیف کرد و یادآور شد: غرب با این حربه می‌خواهد روح اعتماد به نفس و شور و نشاط جوانان را سرکوب کند.

این مسئول بیان داشت: در مقابل این دسیسه دشمنان باید چند کار مهم را هم زمان و توام انجام دهیم که حل مشکل اشتغال، سرپناه جوانان، فراهم‌سازی بستر ازدواج آسان آنها و فراهم کردن برخی از نیاز‌های مشروع و مطالبات حقوقی آنها از جمله این موارد است.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد افزود: با ترویج فرهنگ ازدواج آسان، سرعت‌افزایی و اهتمام به مسائل دینی و مذهبی و همچنین حمایت طرح‌های کار‌آفرینی می‌توان دسیسه‌های دشمنان را خنثی کرد.

کریمی خاطرنشان کرد: در دولت نهم و دهم در بحث اشتغال و مهارت‌آموزی قدم‌های جدی برداشته شده و در مسکن جوانان نیز اهتمام ویژه صورت گرفته است به‌طوری که با اجرای طرح مسکن مهر مشکل و دغدغه جوانان در این ارتباط برطرف شده است.

وی احداث و بهره‌برداری از تفرجگاه ساحلی را در جلوگیری از بروز ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی اثر‌بخش توصیف کرد.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: حمایت جدی از جوانان خلاق و مبتکر و تجهیز و توسعه مراکز فرهنگی و ورزشی سبب غنی‌سازی اوقات جوانان و دانش‌آموزان می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کریمی در پایان سخنان خود عنوان کرد: بروز انواع انحرافات و مشکلات و نارسایی‌های عمده در جامعه زاییده واقعیت غیر قابل انکار بیکاری و نبود اشتغال مناسب برای جوانان است که باید در اولویت اول این دغدغه رعایت شود.

انتهای پیام/62001/ط30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول