اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 4 مشهد:

منطقه 4 مشهد از بیماری سالک پاکسازی شد

شهردار منطقه چهار شهرداری مشهد گفت: با اقدامات جدی همانند آهک‌پاشی و گندزدایی، رفع آب‌گرفتگی‌ها و جمع‌آوری فاضلاب، منطقه چهار مشهد از سالک پاکسازی شده است.

منطقه 4 مشهد از بیماری سالک پاکسازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد جواد اصغری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: منطقه چهار مشهد با اقدامات جدی نظیر آهک‌پاشی و گندزدایی، رفع آب‌گرفتگی‌ها و جمع‌آوری فاضلاب، جمع آوری خاک و نخاله در سطح منطقه توانسته آمار مبتلایان به بیماری سالک را به صفر برساند.

وی با یادآوری اینکه آمار بیماران سالک سال 89 در سطح منطقه، 10 مورد بوده تصریح کرد: این آمار در حال حاضر به صفر رسیده است که این کاهش نشان از اقدامات موثر منطقه در مقابله با بیماری سالک دارد.

اصغری بیان کرد: با توجه به نزدیک شدن فصل گرما و شیوع بیماری سالک در شهر مشهد به ویژه مناطق حاشیه‌ای شهر، شهرداری منطقه چهار در ماه گذشته بیش از سه هزار و 900 تن خاک و نخاله را از معابر این منطقه جمع‌آوری کرده است.

وی با اشاره به اینکه شهروندان منطقه در معرض خطر بیماری سالک قرار دارند، افزود: منطقه چهار با همکاری مراکز بهداشت، بهره‌گیری از امکانات لازم و آموزش شهروندان توانسته تاکنون با این بیماری مقابله کند.

اصغری یادآور شد: امیدواریم شهروندان با رعایت مسائل بهداشتی نظیر جلوگیری از نگهداری سگ در نزدیکی منازل مسکونی، نصب حفاظ توری بر درب و پنجره ، مبارزه با جوندگان، تخلیه نکردن خاک و نخاله در معابر عمومی دیگر سالک در سطح منطقه مشاهده نشود.

انتهای پیام/70005/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول