اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران خبر داد

تجهیز بیمارستان امام ساری به دستگاه مکمل درمان بیماری سرطان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از نصب و تجهیز دستگاه رادیوتراپی در بیمارستان امام ساری که مکمل درمان بیماری سرطان است در مرکز استان مازندران خبر داد.

تجهیز بیمارستان امام ساری به دستگاه مکمل درمان بیماری سرطان

محمدمهدی ناصحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری درباره ادامه روند تکمیل مراکز درمانی در دانشگاه علوم پزشکی مازندران از تجهیز بیمارستان امام(ره) ساری به دستگاه رادیوتراپی خبر داد و بیان داشت: لوازم مورد نیاز برای رادیوتراپی بیماران سرطانی در بیمارستان امام(ره) ساری تهیه شد.

وی تصریح کرد: نبود مرکز رادیوتراپی مجهز در مرکز استان مازندران برای بیماران سرطانی رنج بزرگی محسوب می‌شد که با اقدامات انجام شده این دستگاه خریداری شد که در روزهای اخیر مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در ادامه هزینه ساخت و تجهیز مرکز رادیوتراپی بیمارستان امام(ره) ساری را حدود یک میلیارد تومان اعلام کرد و بیان داشت: دستگاه رادیوتراپی توسط خیران حوزه سلامت مازندران به ارزش 4 میلیارد تومان خریداری شد.

وی در ادامه یادآور شد: قبل از نصب این دستگاه بیماران سرطانی برای پیگیری درمان به تهران و یا مرکز درمانی در بابلسر باید مراجعه می‌کردند.

این مسئول دانشگاه علوم پزشکی مازندران در ادامه بیان داشت: برای زیر پوشش قرار دادن بیماران مرکز و شرق استان مازندران، برنامه خرید یک دستگاه رادیوتراپی در دستور کار قرار گرفت که از محل درآمد دستگاه رادیوتراپی نصب شده دستگاه دیگری نیز خریداری می‌شود.

ناصحی در پایان گفت: این دستگاه مکمل درمان بیماران سرطانی است که بیماران سرطانی پس از شیمی درمانی نیاز به این پروسه درمانی دارند که در حال حاضر این امکان در بیمارستان امام(ره) فراهم شد.

انتهای پیام/86004/ب30/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول