اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس از ترافیک ایلام گزارش می‌دهد

شیوع بیماری مزمن «ترافیک» در ایلام

ترافیک بیماری مزمنی است که شهر کوچک ایلام را مانند دیگر شهرها و از جمله کلان‌شهرها درگیر کرده است.

شیوع بیماری مزمن «ترافیک» در ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، شهر 220 هزار نفری ایلام از دیرباز با مشکلات ترافیکی مواجه بوده و باید این مشکلات برطرف شود.

عریض نبودن معابر مرکزی شهر ایلام که بر اساس نیاز 20 سال گذشته این شهر احداث شده به هیچ وجه جوابگوی مشکلات تردد خودروها نبوده و همواره ترددکنندگان را با معضلاتی مواجه کرده است.

افزون بر این استقرار مراکز اداری، درمانی، خدماتی و ... در یک قسمت از شهر سبب ایجاد گره‌های ترافیکی شده که باید این موضوع نیز مدنظر مسئولان امر قرار گیرد.

همچنین در معابر شهر ایلام هیچگونه پارکینگی وجود نداشته و تنها به تازگی زمین بسیار محدودی در یکی از مناطق شهر ایلام از سوی شهرداری به پارکینگ عمومی تبدیل شده که جوابگوی نیازهای شهری نیست.

فرماندار ایلام امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص وضعیت ترافیک ایلام اظهار داشت: برای رفع گره‌های ترافیکی شهر ایلام برنامه‌های مختلفی تدوین و طراحی شده است.

ولی‌الله حیاتی اظهار داشت: شهر 220 هزار نفری ایلام سال‌ها است که در ردیف شهرهای پر ترافیک کشور قرار گرفته است.

وی افزود: در طول سال‌های گذشته طرح‌ها و برنامه‌های مختلفی برای رفع این مشکل تدوین و اجرایی شده است اما این معضل همچنان به قوت خود باقی است.

این مسئول تصریح کرد: این دستگاه اجرایی نیز برای رفع این مشکل با طراحی برنامه‌های کارشناسی در صدد رفع این معضل در شهر ایلام است.

حیاتی ادامه داد: یکی از طرح‌هایی که این دستگاه اجرایی به آن اذعان و اعتقاد دارد خروج برخی از اصناف در محدوده معابر اصلی شهر ایلام است.

فرماندار ایلام گفت: رفع مشکلات حوزه ترافیکی در ایلام یکی از برنامه‌های اساسی این دستگاه اجرایی است که آن را دنبال می‌کند.

انتهای پیام/2246/م30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول