اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی قزوین خبر داد

برپایی نمایشگاه معرفی توانمندی‌های صنعت ساختمان در قزوین

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین از برپایی نمایشگاه معرفی توانمندی‌های صنعت ساختمان در این استان خبر داد.

برپایی نمایشگاه معرفی توانمندی‌های صنعت ساختمان در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، علی محمد پورکریم اظهار داشت: همزمان با برگزاری پنجمین همایش کشوری مقررات ملی ساختمان یک نمایشگاه جانبی برای معرفی توان استان قزوین در بخش صنعت ساختمان استان با حضور شرکت‌ها و تولیدکنندگان برتر این بخش برپا می‌شود.

وی افزود: این موضوع سبب ایجاد یک فرصت مناسب برای معرفی این شرکت‌ها به مدیران ارشد کشور در رابطه با ساخت و ساز می‌شود.

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی قزوین بیان کرد: برنامه‌های اصلی همایش مقررات ملی ساختمان در دو بخش انجام می‌شود.

پورکریم اضافه کرد: بخش نخست شامل اعلام نتایج ارزیابی‌های وزارت راه و شهرسازی در خصوص عملکرد استان‌های کشور پیرامون موضوع میزان رعایت مقررات ملی ساختمان است که طی آن مدیران کل راه و شهرسازی، رؤسای سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان، شهرداران و مدیران کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی که رتبه برتر کشور را کسب کرده‌اند از سوی وزیر راه و شهرسازی تقدیر می‌شوند.

این مسئول ادامه داد: بخش دوم این همایش شامل دو کارگاه تخصصی آموزشی برای مهندسان عضو سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان کشور است که در برگزاری آن از استادان برجسته کشور بهره گرفته می‌شود.

دبیر شورای سیاستگذاری پنجمین همایش کشوری مقررات ملی ساختمان از برپایی نمایشگاهی از آثار مسابقه عکاسی با موبایل با موضوع مردم و رعایت مقررات ملی ساختمان و اهدا جوایز به برگزیدگان این مسابقه خبر داد که از برنامه‌های جانبی این همایش است.

انتهای پیام/77002/خ/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول