اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی خبر داد

جذب 100 درصد اعتبارات هزینه‌ای اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی از اختصاص 100 درصدی اعتبارات هزینه‌ای این اداره کل در سال 91 خبر داد.

جذب 100 درصد اعتبارات هزینه‌ای اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی، محمدرضا قلندر اظهار داشت: از جمله نکات برجسته و قابل توجه در کارنامه کاری اداره برنامه‌ریزی و بودجه، اختصاص تمام اعتبار مصوب هزینه‌ای به مبلغ 177 میلیارد و 552 میلیون ریال بوده است که این امر موجب شده، تا اداره کل بتواند تمام تعهدات خود را در این فصل به انجام برساند.

وی با اشاره به بازنشستگی تعداد 112 نفر از کارکنان اداره کل در سطح استان در سال گذشته گفت: در طول 12 ماه سال 91 تعداد 56 مورد ازدواج فرزندان کارکنان شاغل و 123 مورد ازدواج فرزندان کارکنان بازنشسته اتفاق افتاد که این مساله تعهداتی نیز برای اداره کل به‌ همراه داشت که تمام آن پرداخت شد.

قلندر افزود: با تلاش کارشناسان و برنامه‌ریزی‌های انجام شده علاوه بر پرداخت پاداش بازنشستگان، تمام حقوق قانونی پرسنل از جمله دیون پرسنلی و هزینه ازدواج همکاران اداره کل نیز در زمان مقتضی میسر شد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: از مهم‌ترین اقدامات اداره برنامه‌ریزی و بودجه اداره کل در سال گذشته، بررسی و انتقال حق الزحمه 77 نفر از کارکنان، از محل اعتبارات طرح به اعتبارات هزینه‌ای بود که این امر تاثیر به‌سزایی در کاهش هزینه‌ها به‌همراه داشته است.

انتهای پیام/70001/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول