اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور وزیر راه و شهرسازی صورت می‌گیرد

برگزاری همایش مقررات ملی ساختمان وزارت راه و شهرسازی در قزوین

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین از برگزاری پنجمین همایش مقررات ملی ساختمان با حضور وزیر راه و شهرسازی در این استان خبر داد.

برگزاری همایش مقررات ملی ساختمان وزارت راه و شهرسازی در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، محمدنادر محمدزاده اظهار داشت: پنجمین همایش مقررات ملی ساختمان با حضور وزیر راه و شهرسازی دوازدهم تیر ماه سال جاری در استان قزوین برگزار می‌شود.

به گفته وی این همایش ملی با هدف ارتقای کیفیت ساختمان‌ها از طریق آشنا کردن مسئولان، متخصصان و مردم با نقش مقررات ملی ساختمان در تأمین ایمنی، بهداشت، بهره‌دهی مناسب، آسایش و صرفه اقتصادی ساختمان‌ها برگزار می‌شود.

محمدزاده بیان کرد: برنامه‌های اصلی همایش مقررات ملی ساختمان در دو بخش انجام می‌پذیرد که در بخش نخست اعلام نتایج ارزیابی‌های وزارت راه و شهرسازی در خصوص عملکرد استان‌های کشور پیرامون موضوع میزان رعایت مقررات ملی ساختمان است.

وی ادامه داد: در این بخش مدیران کل راه و شهرسازی، رؤسای سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان، شهرداران و مدیران کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی که رتبه برتر کشور را کسب کرده‌اند از سوی وزیر راه و شهرسازی تقدیر می‌شوند.

وی ادامه داد: در بخش دوم این همایش دو کارگاه تخصصی آموزشی برای مهندسان عضو سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان کشور است که در برگزاری آن از اساتید برجسته کشور بهره گرفته خواهد شد.

به گفته مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی قزوین کسب عنوان برتر کشور در رعایت مقررات ملی ساختمان، از سوی استان قزوین و تداوم آن طی چهار دوره قبلی برگزاری این همایش از عوامل مؤثر پذیرش پیشنهاد اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین برای میزبانی این همایش ملی بوده است.

علی‌محمد پورکریم عنوان کرد: برگزاری این همایش در استان قزوین علاوه بر آموزش مهندسان می‌تواند موجب ترغیب و تشویق مسئولان و مردم در راستای رعایت هرچه بیشتر این مقررات شود و در نهایت افزایش آگاهی‌های مردم به عنوان مصرف‌کننده اصلی ساختمان و مسئولان امر، سبب ارتقای کیفیت ساخت و سازهای استان خواهد شد.

وی اضافه کرد: رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کل کشور، مدیران کل راه و شهرسازی استان‌ها، معاونان هماهنگی امور عمرانی استانداری‌ها، شهرداران، مدیران کل بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی استان‌ها و دیگر مسئولان کشوری و نیز استادان برجسته کشور و صاحب‌نظران در موضوعات مربوط به ساختمان از مدعوین این همایش هستند.

انتهای پیام/77002/ب/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول