اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای شورای شهر رشت:

درآمد شهرداری رشت از تخلفات ساختمانی را کاهش می‌دهم

کاندیدای شورای اسلامی شهر رشت گفت: کاهش درآمد شهرداری رشت از ساخت و سازها و تخلفات ساختمانی جزو اولویت‌های کاری بنده است.

درآمد شهرداری رشت از تخلفات ساختمانی را کاهش می‌دهم

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدحسین واثق کارگرنیا عصر امروز در جلسه ستاد مردمی خود با بیان اینکه در وضعیت فعلی که دستگاه‌های مربوطه مدیریت واحدی ندارند موظف هستیم تا تعامل نزدیک‌تری را با دستگاه‌ها از طریق شهرداری ایجاد کرده و با استفاده از ظرفیت‌های آنها خدمات به مردم رشت ارائه کنیم.

وی کاهش درآمد شهرداری از ساخت و سازها و تخلفات ساختمانی را یکی دیگر از برنامه های خود اعلام و تأکید کرد: کاهش درآمد شهرداری از ساخت و سازها جزو اولویت‌های کاری بنده است.

رئیس پلیس سابق مبارزه با مواد مخدر گیلان، ادامه داد: اعتقاد دارم که شهردار باید برای ارائه خدمات وابستگی خود نسبت به این منبع درآمدی را کاهش دهد و از دیگر منابع اقتصادی مانند جذب سرمایه‌گذاران خصوصی در بخش‌های مختلف روی آورد.

وی با تصریح بر اینکه تمام ساخت و سازها از ابتدای کار باید با نظارت شهرداری انجام شود، خاطرنشان کرد: در این صورت هیچ تخلفی صورت نمی‌گیرد و از بروز فساد مالی در کمیسیون ماده صد و بدنه شهرداری جلوگیری می‌شود.

واثق‌کارگرنیا، در ادامه حضور در انتخابات را وظیفه عمومی دانست و یادآور شد: مقام معظم رهبری بر حضور حماسی در انتخابات 24 خرداد تأکید کرده‌اند و امیدواریم مردم فهیم و خداجوی ایران اسلامی به ویژه مردم همیشه در صحنه شهر رشت با پیروی از فرمایش‌های رهبر انقلاب در انتخابات حضوری گسترده داشته باشند.

وی متذکر شد: مردم رشت از انتخاب افراد مادی‌گرا و کسانی که دارای تفکر صرف سیاسی هستند خودداری کرده و خادمان واقعی انقلاب و مردم را برای حضور در عرصه سیاست انتخاب کنند.

انتهای پیام/2300/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول