اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کمک 160 میلیون تومانی یک نیکوکار

ساختمان مرکز بهداشتی روستایی در محمودآباد افتتاح شد

ساختمان جدید مرکز بهداشتی درمانی شهدای گالشپل محمودآباد با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

ساختمان مرکز بهداشتی روستایی در محمودآباد افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از محمودآباد، ساختمان جدید مرکز بهداشتی درمانی شهدای گالشپل صبح امروز با حضور بابامحمودی قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران، میرزایی معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت استان و قربانی رئیس مجمع خیرین سلامت استان مازندران و مسئولان شهرستانی برگزار شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان محمودآباد در این مراسم با تقدیر از خیر نیکوکار عزیزالله قلی‌زاده که هزینه یک میلیارد و 600 میلیونی ریالی ساخت این بنا را تقبل کرد، افزود: با این وجود برای تجهیز این مرکز نیز 350 میلیون تومان نیز از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی مازندران هزینه شده است.

احمد گشتاسبی از زحمات شورای اسلامی و دهیار گالشپل در طول ساخت این پروژه قدردانی کرد و گفت: این مرکز خدماتی شامل ویزیت پزشک، دندانپزشکی، مامایی، بهداشت محیط و حرفه‌ای، بهداشت خانواده و خدمات تزریقات است که به جمعیت 6 هزار نفری چهار روستای گالشپل، ترسیاب، سیارکلا و گیلاپی ارائه خدمات می‌کند.

وی تصریح کرد: با مساعدت صورت گرفته توسط مرکز بهداشت استان به زودی آزمایشگاه مرکز بهداشتی درمانی شهدای گالشپل آغاز به کار می‌کند.

به گزارش فارس، مرکز بهداشتی درمانی شهدای گالشپل در زمینی به مساحت 2 هزار و 500 مترمربع با زیربنای360 مترمربع توسط خیر سلامت نمونه مازندران عزیزالله قلی‌زاده طی مدت یک سال ساخته و به شبکه بهداشت و درمان شهرستان محمودآباد اهدا شد.

انتهای پیام/2296/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول