اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی اعلام کرد

ثبت اطلاعات فنی 148 پل توسط راه و شهرسازی آذربایجان غربی

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: اطلاعات فنی 148 پل با ارتفاع بیش از هشت متر توسط راه و شهرسازی آذربایجان غربی برداشت میدانی شده است.

ثبت اطلاعات فنی 148 پل توسط راه و شهرسازی آذربایجان غربی

خلیل محبت‌خواه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به جمع‌آوری و به‌روزرسانی اطلاعات فنی راه‌های مواصلاتی آذربایجان غربی، اظهار داشت: این اطلاعات در 12 هزار کیلومتر از راه‌های ارتباطی استان با استفاده از دستگاه GPS ثبت شد.

وی به ثبت اطلاعات توصیفی بناها و تأسیسات حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی اشاره کرد و گفت: اطلاعات فنی 148 پل با ارتفاع بیش از هشت متر برداشت میدانی شده است.

محبت‌خواه از تهیه نقشه راه‌های مواصلاتی آذربایجان غربی و همچنین ارائه خدمات توسط دیتای Mobile Mapping در مرکز مدیریت راه استان خبر داد و گفت: پایگاه سامانه GIS توسط اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی تکمیل شد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی افزود: سامانه اطلاعات جغرافیایی توصیفی و مکانی راه روستایی، سامانه اطلاعات توصیفی و مکانی راه‌های بین شهری، سامانه برنامه اجرایی و پایش طرح‌های وزارت راه و شهرسازی و نیز سامانه کنترل و نظارت بر پروژه‌های عمرانی فعال از جمله سامانه‌های در حال فعالیت است.

وی ادامه داد: همه پروژه‌ها به منظور تسهیل در اجرا و فعالیت در این سامانه‌ها ثبت می‌شوند.

محبت‌خواه به تهیه دیتای شبکه راه‌های مواصلاتی با حجم ترافیک بالا در آذربایجان غربی اشاره کرد و اظهار داشت: این دیتا در محدوده راه‌های روستایی تهیه شده است.

انتهای پیام/61010/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول