اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی دادستان مرکز گلستان انجام شد

اعلام جزئیاتی از پرونده رشوه 20 میلیاردی راه و شهرسازی گلستان / اخبار جدید از اختلاس در شهرداری گرگان

از سوی دادستان مرکز گلستان آخرین جزئیات از پرونده رشوه 20 میلیارد ریالی راه و شهرسازی گلستان و اختلاس شهرداری گرگان اعلام شد.

اعلام جزئیاتی از پرونده رشوه 20 میلیاردی راه و شهرسازی گلستان / اخبار جدید از اختلاس در شهرداری گرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دادگستری کل استان گلستان عباس پوریانی اظهار داشت:‌ در برخورد با مجرمان پرونده‌های فساد مالی، به هیچ عنوان کوتاه نمی‌آییم.

وی با بیان اینکه کشف، جمع‌آوری مستندات و رسیدگی به پرونده‌های مالی کار سختی است، اذعان داشت: نگاه ما در جرایم و مفسده‌های مالی که نسبت به مردم و نظام وارد می‌شود، صرفاً برخوردی است به گونه‌ای که یکی از متهمین که مدیرکل آن اداره بود با وجود فشارهای وارده بر ما چهار تا پنج ماه در بازداشت موقت به سر می‌برد و ما تحت تاثیر هیچ فشاری قرار نگرفتیم.

دادستان مرکز گلستان افزود: در حین تحقیقات در خصوص پرونده اختلاس متهمین راه و شهرسازی، مدیرکل راه و شهرسازی نخستین متهم بود و پس از آن چهار تن از معاونین وی نیز پس از تحقیقات بازداشت موقت شدند.

وی با بیان اینکه پرونده نسبت متهمان دیگر نیز تکمیل شده است و هنوز یک نفر از معاونین در بازداشت موقت به سر می‌برد، گفت: این افراد با صدور قرار وثیقه‌های بالا آزاد شده‌اند که تنها قرار وثیقه یکی از این افراد 30 میلیارد ریال است.

پوریانی تاکید کرد: اموالی که این افراد از طریق رشوه کسب کرده‌اند شناسایی شده است و خانه‌هایی که در استان‌های تهران و مازندران خریداری شده بود نیز توقیف شده است.

به گفته وی همچنین حساب یکی از متهمین که مبلغ 2 میلیارد و 500 میلیون ریال پول نقد بود فعلاً ضبط شده است.

پوریانی در خصوص پرونده‌های اختلاس شهرداری‌های منطقه یک و دو گرگان بیان داشت: تحقیقات در خصوص این پرونده هم انجام گرفته است، فعلاً این متهمان با قرار وثیقه آزاد هستند.

دادستان مرکز گلستان افزود: رسیدگی به پرونده‌های مالی زمان‌بر است چون کسب دلایل و مستندات ویژگی خاص خود را دارد که باید طی شود.

انتهای پیام/2307/ق/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول