اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیش از فرا رسیدن ماه مبارک رمضان

رقابت‌های ورزشی متنوعی برای شهروندان قزوینی برگزار می‌شود

مدیر ورزش سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت: پیش از فرا رسیدن ماه مبارک رمضان رقابت‌های ورزشی متنوعی برای شهروندان قزوینی برگزار می‌شود.

رقابت‌های ورزشی متنوعی برای شهروندان قزوینی برگزار می‌شود

سیدعلی فخار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: تا قبل از آغاز ماه مبارک رمضان مسابقات مختلف ورزشی شامل فوتسال، والیبال، طناب‌کشی، داژبال (وسطی)، ورزش‌های بومی و محلی و باستانی را برای شهروندان برگزار خواهیم کرد.

وی ادامه داد: اجرای برنامه‌های ورزشی در بوستان‌ها و مراکز ورزشی سازمان فرهنگی در فصل تابستان، با شور و حرارت خاصی پیگیری می‌شود.

فخار با اشاره به آغاز فصل تابستان و افزایش برنامه‌های ورزشی و تفریحی در این مقطع زمانی برای شهروندان تصریح کرد: برگزاری سومین جشنواره ملی بازی و اسباب‌بازی همزمان با دومین جشنواره روز قزوین در شهریور ماه مهم‌ترین برنامه ما در این بخش است که درصدد هستیم مسابقاتی که بیشتر جنبه همگانی داشته باشد را به اجرا درآوریم.

مدیر ورزش سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین در ادامه ابراز داشت: بر اساس برنامه سوم و چهارم توسعه، ورزش‌های همگانی از جایگاه ویژه‌ای در کشور برخوردار شده و شهرداری‌ها و سازمان‌های تابعه که به نوعی متولی ارزش‌های همگانی در جامعه هستند، می‌توانند در راستای توسعه ورزش همگانی تلاش کنند.

وی ادامه داد: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین با تأثیرپذیری از این رویکرد، توسعه ورزش برای عموم مردم را با توجه به تهیه پیوست‌های فرهنگی برای این برنامه‌ها، در دستور کار خود قرار داده است.

فخار با اشاره به اقداماتی که در سال‌های اخیر از سوی سازمان فرهنگی ورزشی قزوین برگزار شده، عنوان کرد: برگزاری همایش‌ها و ورزش‌های صبحگاهی و عصرگاهی در تمامی بوستان‌های شهر و تجهیز پارک‌های کمتر برخوردار به امکانات ورزشی از جمله اقدامات انجام شده در راستای شادی، تحرک و سلامت شهروندان بوده است.

مدیر ورزش سازمان فرهنگی ورزشی قزوین با تأکید بر اینکه هفت مرکز ورزشی این سازمان در راستای ارائه خدمات سریع و کیفی به مردم فعالیت می‌کند، گفت: مجموعه فرهنگی ورزشی پردیس، سالن‌های ورزشی کوثر، هشت بهشت و پردیس، زمین‌های چمن مصنوعی میلاد و مصلی، در کنار زمین اسکیت پارک ملت و زمین ورزشی روباز سپهر در مناطق مختلف قزوین برای استفاده جوانان و نوجوانان به فعالیت می‌پردازند.

این مسئول در خصوص برنامه‌ها و کلاس‌های ورزشی این مراکز توضیح داد: برگزاری کلاس‌های ژیمناستیک، یوگا، آمادگی جسمانی، ایروبیک، ورزش‌های رزمی، استیپ، بدنسازی، فوتسال، والیبال و بسکتبال برای افراد در سنین مختلف از مهم‌ترین برنامه‌های مراکز ورزشی این سازمان است.

وی یادآور شد: سازمان فرهنگی ورزشی قزوین علاوه بر فراهم آوردن شرایط برای ورزش شهروندان، در راستای توسعه ورزش در شهرداری‌ها و سازمان‌های تابعه نیز با توجه به تأکیدات شورای اسلامی شهر قزوین، شهردار و مدیرعامل سازمان فرهنگی تلاش‌های زیادی به انجام می‌رساند به طوری که تمام کلاس‌ها برای بانوان رایگان و آقایان شاغل و فرزندانشان از تخفیف ویژه برخوردار هستند.

فخار به برنامه‌های آتی حوزه متبوع خود در راستای توسعه مراکز ورزشی سازمان فرهنگی ورزشی قزوین اشاره کرد و بیان داشت: ساخت مجموعه‌ها و زمین‌های ورزشی جدید در شهر همچون زمین چمن مصنوعی مینودر، احداث زمین تنیس خاکی بوستان بانوان، واکاری زمین شقایق و تبدیل به احسنت آن و احداث زمین‌های چمنی که قابلیت بازی فوتبال، والیبال، بسکتبال و دوومیدانی را داشته باشد در کنار ساخت زمین اسکیت در دستور کار قرار دارد.

وی با اعلام این خبر که در سال جاری روند تجهیز بوستان‌ها به ست‌های ورزشی ادامه خواهد یافت، افزود: در راستای توسعه ورزش در مناطق کم‌تر برخوردار شهر، شناسایی زمین‌هایی در مناطق جنوبی، برای احداث فضاهای ورزشی از اولویت‌های ماست.

انتهای پیام/2667/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول