اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهارمحال و بختیاری

بدهی پروژه‌های عمرانی ورزشی از مرز 20 میلیارد ریال گذشت

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: حوزه عمرانی این اداره‌کل بیش از 20 میلیارد ریال بدهی دارد.

بدهی پروژه‌های عمرانی ورزشی از مرز 20 میلیارد ریال گذشت

جهانگیر خبازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: رسالتی که سازمان ورزش و جوانان تعریف می‌کند رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده است.

وی با اشاره به بدهی بیش از 20 میلیارد ریالی حوزه عمرانی، گفت: تصویب لایحه بودجه و ابلاغ آن یک پروسه زمان بر است که این عامل موجب می‎شود تا فعالیت‌های عمرانی ادارات بر مبنای اعتبارات سال گذشته اجرا و پیگیری شود تا تخصیص اعتبارات جدید محقق شود.

خبازی افزود: از سال گذشته این سازمان فعالیت عمرانی بسیاری را در دستور کار داشت که با توجه به میزان اعتبارات تخصیص داده شده بدهی‌های این حوزه نیز افزایش یافته است.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری از برطرف کردن مشکلات فراروی مجموعه ورزشی یادگار امام شهرکرد خبر داد و گفت: پیش بینی می‎شود که در طول دو سال آینده پروژه‌های جدید ورزشی به سمت این زمین هدایت شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر مشکل مسیر و جاده ارتباطی آن و مسائل مربوط به دانشگاه شهرکرد برطرف شده ولی هنوز حداکثری بهره‌وری از این ورزشگاه صورت نگرفته است.

خبازی خاطرنشان کرد: ورزش یابد در بین کودکان نهادینه شود تا از دوران کودکی با آن الفت بگیرند، به علاوه ورزش سالمندان نیز جزء دستور کار سال‌جاری است.

این مسئول با اشاره به وجود بیش از 40 هزار کارمند در استان یادآور شد: ترغیب کارمندان به انجام فعالیت‌های ورزشی موجب خواهد شد خدمات بهتری به مردم ارائه شود.

انتهای پیام/68006/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول