اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس خبر داد

جذب اعتبار 552 میلیون تومانی برای احداث سالن ورزشی در کوثر و خلخال

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس گفت: با جذب اعتبار 552 میلیون تومانی احداث و توسعه سالن ورزشی در برخی از روستاهای خلخال و کوثر در اولویت جدی است.

جذب اعتبار 552 میلیون تومانی برای احداث سالن ورزشی در کوثر و خلخال

جلیل جعفری بنه‌خلخال امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: با توجه به اینکه اعتبار مناسبی برای توسعه سرانه فضای ورزشی به شهرستان‌های خلخال و کوثر جذب کردیم تا با احداث این فضاها در ترویج فعالیت‌های با نشاط و شاداب ورزشی به ویژه برای نسل جوان که با انواع تهدیدهای اجتماعی روبرو است تاثیر‌گذار باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا با جذب اعتبار 552 میلیون تومانی برای احداث سالن ورزشی در روستاهای گزلوی گرمی و اندبیل خلخال که به هر کدام 100 میلیون تومان اختصاص می‌یابد و همچنین احداث سالن ورزشی باستانی و پهلوانی خلخال با 100 میلیون تومان بتوانیم فضای تفریحات سالم جوانان را فراهم آوریم.

این نماینده مجلس از اختصاص 250 میلیون تومان برای کاشت چمن مصنوعی در استادیوم پوریای ولی خلخال خبر داد و افزود: این حرکت از جمله اقداماتی خواهد بود که در ارتقای سرانه فضاهای ورزشی در شهرستان تاثیر‌گذار می‌باشد.

جعفری بنه خلخال ادامه داد: خلخال و گیوی ظرفیت‌های بی‌نظیری در ورزش‌های قهرمانی دارند و در صورت توجه بیشتر می‌توان سهم قابل توجهی در موفقیت‌های کشوری و بین‌المللی کسب کرد.

وی تصریح کرد:‌ وجود ورزشکارانی در سطح قهرمانی و کسب عناوین جهانی و بین‌المللی از جمله محمود جعفر‌زاده تکواندو‌کار خلخالی، درخشش فوتبالیست‌هایی چون یعقوب کریمی،‌ ابراهیم کریمی، مرتضی هاشمی‌زاده،‌ میثم رحیمی در تیم‌های مطرح فوتبال باشگاهی کشور مایه افتخار و غرور این خطه است.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی بیان داشت‌: با درخشش بانوانی چون نگین کلانتری در فوتسال بانوان در سطح ملی و زینب صیامی با افتخار‌آفرینی در مسابقات گلف آسیا برای کشورمان مختصری از توانمندی‌های فرزندان خلخال و کوثر در عرصه ورزشی است که با هدایت صحیح و توجه روز‌افزون می‌توان این بستر را ارتقا داده و در مسیر توسعه واقعی قرار داد.

جعفری بنه‌خلخال در پایان گفت‌و‌گوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل استعدادهای ورزشی این شهرستان‌ها را ناب و قابل توجه توصیف کرد و یادآور شد: قطعاً از این استعدادها می‌توان در رشد و توسعه ورزش کشور و استان اردبیل بهترین بهره را برد و به آینده ورزشی این خطه امیدوار بود.

انتهای پیام/62007/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول