اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر خبر داد

برگزاری جشنواره استانی شعر بسیج / فراخوان عکس حماسه سیاسی در بوشهر

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر از برگزاری ششمین جشنواره استانی شعر بسیج و فراخوان عکس حماسه سیاسی در این استان خبر داد.

برگزاری جشنواره استانی شعر بسیج / فراخوان عکس حماسه سیاسی در بوشهر

مصطفی مردانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: محورهای موضوعی جشنواره در دو بخش به بازخوانی ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس (عدالت‌طلبی، استقلال، آزادی، استکبارستیزی و دین‌باوری)، بیداری اسلامی و مقاومت ملل، انتظار، امید و آرمان گرایی- مضامین آیینی، اجتماعی مبتنی بر اصول خانواده و اخلاق و سبک زندگی اسلامی- حماسه اقتصادی در آیینه شعر می‌پردازد.

وی بخش دوم موضوع را در رابطه با بزرگداشت استاد شعر متعهد، مرحوم خلیل عمرانی برشمرد و گفت: جشنواره شعر بسیج در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار می‌شود.

مردانی در ادامه افزود: زمان برگزاری جشنواره در تاریخ ششم شهریور ماه سال جاری است و علاقمندان می‌توانند آثار خود را تا تاریخ 20 مرداد ماه به آدرس سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر واقع در خیابان بیسیم و یا کانون‌های بسیج هنرمندان در شهرستانها تحویل دهند.

برگزاری فراخوان عکس حماسه سیاسی در بوشهر

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر، از برگزاری فراخوان عکس حماسه سیاسی در این استان خبر داد.

مردانی گفت: فراخوان عکس حماسه سیاسی، با موضوع انتخابات و حضور حماسی مردم در جهت تحقق حماسه سیاسی با همت انجمن عکس بسیج هنرمندان استان بوشهر برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: عکاسان شرکت‌کننده می‌توانند 15 اثر خود را برای حضور در فراخوان ارسال کنند که در پایان ضمن اهدای هدیه و لوح تقدیر به آثار برگزیده در نمایشگاهی با همین عنوان در مرکز استان آماده بازدید عموم می‌شود.

وی افزود: علاقمندان می‌توانند آثار خود را تا تاریخ 31 خرداد ماه سال 1392 به آدرس سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر واقع در خیابان بیسیم و یا کانون‌های بسیج هنرمندان در شهرستان‌ها تحویل دهند.

حضور در انتخابات و تحقق حماسه سیاسی یک تکلیف و وظیفه الهی و ملی است

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر، تحقق حماسه سیاسی و حضور حماسه‌ای در حماسه انتخابات را تکلیفی بر دوش همه و وظیفه‌ای فراگیر و ملی برشمرد.

مردانی گفت: اکنون زمان انجام وظیفه فرا رسیده است، اگر دیروز عده‌ا‌ی از جوانان، زنان و مردان این خاک و بوم انجام وظیفه خود را با نثار جانشان به اثبات رساندند و این هدیه الهی را به ما سپردند. امروز وظیفه و تکلیفی خطیرتر بر دوش ماست، چرا که باید نهال و درختی که با خون جوانان این ملت رشد نموده است را به سر منزل مقصود که همان حکومت جهانی است، برسانیم.

وی ابراز داشت: ملت حماسی ایران بار دیگر وفاداری خود را از ارزش‌ها و اصول انقلاب اسلامی و با حضور خود در انتخابات 24 خرداد ماه به اثبات می‌رسانند.

وی بیان داشت: هنرمندان نیز چون سایر اقشار این مرز و بوم در روز 24 خرداد ماه 1392 با حضور حماسی خود در انتخابات گامی در جهت تحقق حماسه سیاسی بر خواهند داشت.

انتهای پیام/66006/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول