اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته جوان

جوانان برتر گچسارانی تجلیل می‌شوند

رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران از برگزاری همایش تجلیل از جوانان برتر این شهرستان به مناسبت ولادت حضرت علی‌اکبر (ع) و هفته جوان خبر داد.

جوانان برتر گچسارانی تجلیل می‌شوند

  اسماعیل پناهپوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران با تشریح برنامه‌های هفته گرامیداشت مقام جوان اظهار کرد: 30 خرداد همزمان با سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) به نام روز جوان و آغاز هفته جوان نامگذاری شده است. در نخستین روز از هفته جوان جوانان گچسارانی با حضور در گلزار شهدای این شهر با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند.

پناهپوری برگزاری نشست هم‌اندیشی نخبگان جوان با نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی را از دیگر برنامه‌های هفته جوان اعلام کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران افزود: این نشست در راستای همفکری و تعامل در زمینه‌های فرهنگی‌، علمی، کارآفرینی و توسعه زیرساخت‌های اجتماعی برگزار می‌شود.

پناهپوری ابراز داشت: فراخوان همایش تجلیل از جوانان برتر گچساران به کلیه ادارات، نهادها، دانشگاه‌ها و مراکز علمی و تحقیقاتی ارسال شده است. پس از معرفی نفرات به دبیرخانه همایش تا پایان هفته جوان در مراسمی از جوانان برتر گچسارانی تجلیل خواهد شد.

پناهپوری همچنین از افتتاح دفتر امور جوانان گچساران در آینده‌ای نزدیک خبر داد و عنوان کرد: تمامی مراحل هماهنگی همایش و برگزاری نشست هم‌اندیشی در گچساران توسط «امین دهقانی» نماینده معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد و دبیر ستاد جوانان این اداره انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: ادارات و نهادهایی که فراخوان همایش به دست آنها رسیده تا پایان وقت اداری امروز فرصت دارند جوانان برتر خود را به این دبیرخانه معرفی کنند. در صورت عدم معرفی جوانان برتر یک اداره و یا نهاد، از شرکت جوانان برتر آن مرکز در همایش جلوگیری می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران با بیان این‌که کلیه مراحل مربوط به انتخاب جوان برتر به عهده همان مرکز گذاشته شده است، ادامه داد: معاونت فرهنگی و امور جوانان کهگیلویه و بویراحمد هیچ‌گونه اظهارنظری در این رابطه نداشته و فقط مسئولیت برگزاری همایش را بر عهده دارد.

پناهپوری عنوان کرد: با افتتاح دفتر ستاد جوانان گچساران کلیه امکانات برای برگزاری مسابقات و جشنواره‌های فرهنگی برای انتخاب و معرفی جوانان برگزیده به جشنواره کشوری حضرت علی‌اکبر (ع) فراهم خواهد شد.

وی با بیان این‌که جوانان رده سنی 17 تا 30 می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند، ابراز داشت: کلیه جوانان علاقمند در رشته‌‌های مختلف فرهنگی، هنری، علمی، طلبه‌های جوان، سرباز جوان، کارآفرینان جوان می‌توانند در کارگروه‌های مختلف ستاد جوانان فعالیت کنند.

انتهای پیام/82001/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول