اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم‌ ملی ساندای جوانان خبر داد

دومین مرحله اردوی آمادگی تیم ‌ملی جوانان در تهران برگزار می‌شود

سرمربی تیم‌ ملی ووشوی جوانان ایران در بخش ساندا، از آغاز مرحله دوم اردوی آمادگی تیم‌ ملی ساندای جوانان در محل آکادمی فدراسیون ووشو در تهران خبر داد.

دومین مرحله اردوی آمادگی تیم ‌ملی جوانان در تهران برگزار می‌شود

رامین موحدنیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه در مرحله دوم اردوی آمادگی تیم ‌ملی ساندای جوانان 14 ورزشکار به اردو دعوت شده‌اند، افزود: همه بازیکنان دعوت شده به این مرحله از اردوی آمادگی تیم‌ملی ساندای جوانان از آمادگی خوبی برخوردارند و همین امر باعث می‌شود که اردوی مذکور به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

وی مدت زمان اردوی تیم ملی ووشوی جوانان را دو هفته اعلام و اضافه کرد: بعد از پایان این اردو هفت ورزشکار به عضویت تیم ملی ووشوی ساندا در می‌آیند.

موحدنیا تصریح کرد: جوانان حاضر در اردوی تیم ملی خود را مهیای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا می‌کنند.

وی محل برگزاری مسابقات قهرمانی جوانان آسیا را فیلیپین اعلام کرد و گفت: مسابقات قهرمانی آسیا در مرداد ماه برگزار می‌شود.

سرمربی تیم‌ ملی ساندای جوانان اضافه کرد: پنج ورزشکار از مجموع حاضران به همراه تیم ملی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی ووشوی جوانان آسیا حضور می‌یابند.

وی با یادآوری اینکه در مرحله دوم اردوی آمادگی تیم‌ ملی ساندای جوانان، دو ورزشکار زنجانی نیز حضور دارند، افزود: در همین راستا افشین سلیمی در وزن منهای 56 کیلوگرم و جواد کرمی در وزن منهای 70 کیلوگرم، دو ورزشکار زنجانی حاضر در این اردو هستند که این دو ورزشکار نیز از تجربه بالایی برخوردارند.

رئیس هیئت ووشوی استان زنجان همچنین میرحسین سلطانی را یکی دیگر از زنجانی‌های حاضر در اردوی تیم‌ ملی اعلام کرد که با وجود سن کم خود، تجربه بالایی در رقابت‌های مختلف به دست آورده و قرار است در بخش تالو در این اردو حضور داشته باشد.

وی از برگزاری همزمان اردوی تیم ملی بزرگسالان با اردوی تیم ملی جوانان خبر داد و افزود: تیم ملی بزرگسالان خود را برای حضور در مسابقات رقابت‌های ووردگیم کلمبیا آماده می‌کند.

موحدنیا از حضور محسن محمدسیفی از زنجان به همراه حمیدرضا قلی‌پور و جواد آقایی در بخش ساندا و فرشاد عربی در بخش تالو در اردوی تیم ملی ساندای بزرگسالان خبر داد و افزود: تیم ملی ووشو در رقابت‌هایی که مختص رشته‌هایی که در المپیک حضور ندارند، شرکت می‌کند.

رئیس هیئت ووشوی استان زنجان از حضور تیم ووشوی زنجان در رقابت‌های سبکی شائولین‌چوان و خواچوان خبر داد و خاطرنشان کرد: پیش از آغاز ماه مبارک رمضان، دومین دوره رقابت‌های ووشو قهرمانی شهرستان زنجان در 12 تیرماه به میزبانی سالن آکادمی ووشو زنجان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/73004/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول