اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست ثبت‌احوال سیستان و بلوچستان خبر داد

نامگذاری 800 نفر با القاب حضرت مهدی (عج) در سیستان و بلوچستان در سال 91

سرپرست ثبت‌احوال سیستان و بلوچستان گفت: در سال گذشته بیش از 800 نفر با القاب و نام حضرت مهدی (عج) در استان سیستان و بلوچستان نامگذاری شده‌اند.

نامگذاری 800 نفر با القاب حضرت مهدی (عج) در سیستان و بلوچستان در سال 91

رضا راحت‌دهمرده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان با تبریک سالروز ولادت حضرت قائم (عج) اظهار داشت: علاقه‌مندی مردم استان به معنویات و ابراز عشق به خاندان عصمت و طهارت (ع) باعث شده است تا انتخاب نام‌های مذهبی در استان سیستان و بلوچستان بالاترین فراوانی را داشته باشد.

وی افزود: در سال گذشته، بیش از 800 نفر با القاب و نام حضرت مهدی (عج) در استان نامگذاری شده‌اند و همچنین در سه ماه نخست سال‌جاری تاکنون 200 نفر نام مهدی و القاب آن حضرت را برای نامگذاری فرزندان خود انتخاب کرده‌اند.

سرپرست ثبت‌احوال سیستان و بلوچستان ادامه داد: منابع موجود برای نامگذاری در ثبت‌احوال متعدد و متنوع بوده و این امر امروزه تصمیم‌گیری والدین را آسان کرده است.

راحت‌دهمرده در پایان یادآور شد: والدین می‌توانند پیش از مراجعه به اداره‌های ثبت‌احوال با مراجعه به پایگاه اینترنتی اداره‌کل ثبت‌احوال سیستان و بلوچستان به آدرس www.sabteahval-stb.ir در قسمت فرهنگ نام و نام‌ گزینی نسبت به جست‌وجوی اسامی و معانی آن‌ها اقدام کنند.

انتهای پیام/75002/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول