اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ثبت احوال خراسان شمالی خبر داد

ارائه خدمات ثبت احوال در دفاترICT روستایی خراسان شمالی

مدیرکل ثبت احوال خراسان شمالی گفت: طی انعقاد تفاهمنامه فی‌مابین اداره کل ثبت احوال و پست استان ارائه خدمات سجلی در دفاتر ICT روستایی استان میسر شد.

ارائه خدمات ثبت احوال در دفاترICT روستایی خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل ثبت احوال خراسان شمالی، علی زاهدی‌نیا اظهار کرد: رویکرد جدید ثبت احوال ارائه خدمت به مردم در محل سکونت آن‌ها است.

وی افزود: با اجرایی شدن این تفاهمنامه مراجعات روستانشینان به شهر برای دریافت خدمت حذف می‌شود.

زاهدی‌نیا تصریح کرد: در گام نخست 11 دفترICT  روستایی برای اجرایی شدن آزمایشی این طرح در نظر گرفته شده‌اند که با بررسی عملکرد آن امیدواریم در 150 دفتر دیگر ICT  روستایی استان نیز این مهم تعمیم داده شود.

وی از ارائه 12 خدمت  از طریق این دفاتر خبر داد و گفت: 6 دفتر در راز و جرگلان و پنج دفتر در فاروج این خدمات را ارائه خواهند کرد.

مدیرکل ثبت احوال خراسان شمالی اظهار کرد: با تاکید و حمایت استاندار مقرر شده است در تمامی ادارات تابعه ثبت احوال ایستگاه‌های صدور کارت هوشمند ملی دایر شود.

وی نظام اسلامی را متعلق به همه برشمرد و اضافه کرد: همه دستگاه‌های اجرایی اعضای یک مجموعه‌اند و باید همگی با استفاده از ظرفیت‌های یکدیگر در جهت ارائه خدمات شایسته و مطلوب به مردم گام برداریم.

زاهدی‌نیا اظهار کرد: راه‌اندازی نمایندگی ثبت احوال در مراکز بخش‌های استان از اولویت‌های برنامه‌ای ثبت احوال استان به شمار می‌رود و طی آن نمایندگی‌های غلامان، راز و جرگلان و ‌بام و صفی‌آباد در سال جاری راه‌اندازی خواهند شد.

انتهای پیام/63001/ش/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول