اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت نیمه شعبان

طرح ازدواج آسان در نرماشیر اجرا می‌شود

امام جمعه روداب گفت: پرداخت هزینه شام، اهدای جهیزیه و سفر یک هفته‌ای به مشهد مقدس هدیه‌ای است که به زوج‌هایی داده می‌شود که 14 سکه بهار آزادی را به عنوان مهریه خود قبول کنند.

طرح ازدواج آسان در نرماشیر اجرا می‌شود

حجت‌الاسلام سید مهدی مصطفویان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نرماشیر اظهار داشت: از آن جا که ازدواج آسان و مهریه‌های سبک ضامن سلامت جوانان و تشکیل زندگی به سبک اسلامی است، باید با اقدامات تشویقی فضای جامعه را از غرب‌زدگی نجات دهیم.

وی افزود: حذف تشریفات و چشم و هم‌چشمی‌ها در مراسم ازدواج تأثیر بسزایی در آغاز زندگی مشترک زوج‌های جوان دارد.

امام جمعه روداب تصریح کرد: در اجرای طرح ازدواج آسان تصمیم داریم با آسان‌گیری و رفع موانع ازدواج، هزینه شام، جهیزیه و سفر یک هفته‌ای به مشهد مقدس را برای زوج‌های جوانی که مهریه 14 سکه بهار آزادی را پذیرفته‌اند، تهیه کنیم.

مصطفویان تأکید کرد: در بسیاری از جشن‌های ازدواج آغاز زندگی زوجین با معصیت همراه شده است و ناهنجاری طلاق و مهریه‌های بالا هم مزید بر علت شده است بنابراین باید در جامعه فرهنگ‌سازی شود و با ترغیب جوانان به ازدواج آسان، زندگی به سبک اسلامی را رونق بخشیم.

وی گفت: استفاده از این طرح محدودیت جغرافیایی ندارد و همه افراد از هر شهر و مکانی می‌توانند با مراجعه به دفتر امام جمعه روداب از این شرایط استفاده کنند.

انتهای پیام/80026/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول