اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر خبر داد

برگزاری جشن ازدواج برای زوج‌های جوان مناطق زلزله‌زده دشتی

استاندار بوشهر از برگزاری جشن ازدواج برای زوج‌های جوان مناطق زلزله‌زده دشتی خبر داد.

برگزاری جشن ازدواج برای زوج‌های جوان مناطق زلزله‌زده دشتی

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، فریدون حسنوند صبح امروز در حاشیه بازدید از مناطق زلزله‌زده شنبه به تعیین خسارت به تاسیسات و محصولات کشاورزی در بخش زلزله‌زده شنبه اشاره کرد و گفت: این موضوع از طریق جهاد کشاورزی، سازمان و ستاد مدیریت بحران و معاونت عمرانی و معاونت برنامه ریزی پیگیری خواهد شد.

استاندار بوشهر با اشاره به برگزاری جشن ازدواج زوج‌های جوان مناطق زلزله‌زده دشتی خاطرنشان کرد: با هماهنگی فرمانداری و بخشداری تمام زوج‌های جوان شناسایی شدند و ضمن برگزاری جشن ازدواج که مسئولیت آن برعهده بهزیستی، کمیته امداد و ورزش و جوانان و فرمانداری خواهد بود تامین جهیزیه این زوج‌های جوان نیز بر عهده معاونت برنامه ریزی استانداری است.

وی یادآور شد: مسئول پیگیری برای تامین وام اشتغال به مردم این مناطق بر عهده اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گذاشته شده است.

حسنوند تاکید کرد: بعد از انتخابات جلسات به طور مستمر با حضور مردم و مدیران کل بعضی از ادارات در شنبه برگزار و اقدامات صورت گرفته را به اطلاع مردم برسانند.

این مسئول اضافه کرد: حداقل سه بار با معاون اول رئیس جمهور، دو بار با دبیر دولت، سه بار با وزیر نفت و معاونین و مشاورین پیگیری‌هایی صورت گرفت تا رئیس جمهور و هیئت دولت خرید کانسک را مصوب کردند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه بعضی از افراد می‌گویند کانکس‌ها را ما بسازیم گفت: 500 دستگاه کانکس‌ها در حال توزیع بین مردم است و بابت این کانکس‌ها یک ریال تاکنون پرداخت نشده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: تا قبل از ماه رمضان کانکس در اختیار تمام مردم منطقه زلزله‌زده قرار می‌گیرد.

وی اذعان داشت: مسئولیت توزیع کالاها و کانکس‌ها در بین مردم زلزله‌زده بر عهده مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات استانداری است.

انتهای پیام/66001/ن30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول