اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان خبر داد

پیشرفت 91 درصدی پروژه‌های مصوب ستاد عمران استان زنجان

معاون امور عمرانی استاندار زنجان درصد پیشرفت پروژه‌های مصوب شهری را در حال حاضر 91 درصد اعلام کرد و گفت: این درصد پیشرفت بیانگر وضعیت مطلوب این پروژه‌ها است.

پیشرفت 91 درصدی پروژه‌های مصوب ستاد عمران استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی‌اکبر کریمی ظهر امروز در سومین جلسه ستاد عمران شهری استان زنجان با اشاره به پیشرفت 79 درصدی پروژه‌های مصوب ستاد عمران شهری در جلسه قبلی اظهار کرد: پروژه‌ها از جلسه قبلی تا امروز پیشرفت خوبی داشته است.

وی درصد پیشرفت پروژه‌های مصوب شهری را در حال حاضر 91 درصد اعلام کرد و افزود: این درصد پیشرفت بیانگر وضعیت مطلوب این پروژه‌ها است.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان تصریح کرد: تا یک ماه آینده اغلب پروژه‌های تعریف شده در ستاد عمران شهری به بهر‌ه‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به توافقنامه موجود بین راه‌آهن و شهرداری برای مشارکت راه‌آهن در احداث پل راه‌آهن گفت: این موضوع باید هر چه زودتر تعیین تکلیف شود.

کریمی به قول مساعد وزیر راه و شهرسازی برای تامین مبلغ 3.5 میلیارد تومانی از اعتبارات مورد نیاز پل غیر هم‌سطح سیدالشهدا اشاره کرد و خواستار پیگیری تخصیص مبلغ مورد‌ نظر شد.

مدیرکل راه‌آهن شمال غرب کشور نیز در این جلسه قول پیگیری و مشارکت راه‌آهن را در احداث این پل داد.

مدیر‌کل راه و شهرسازی استان زنجان نیز در این جلسه قول پیگیری مصوبه سفر وزیر به استان در مورد تخصیص 3.5 میلیارد تومان اعتبار به پروژه پل غیر هم‌سطح سیدالشهدا را داد.

انتهای پیام/73004/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول