اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از آغاز سال‌جاری تاکنون صورت گرفت

توزیع 30 هزار تن آسفالت در سطح شهر زنجان

شهردار زنجان مقدار آسفالت پخش شده در سطح شهر زنجان را حدود 30 هزار تن اعلام کرد و گفت: کار آسفالت‌ریزی خیابان‌های شهر زنجان با 21 اکیپ در حال انجام است.

توزیع 30 هزار تن آسفالت در سطح شهر زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حبیب ملایی یگانه ظهر امروز در سومین جلسه ستاد عمران شهری استان زنجان تکمیل سالن ورزش و چند منظوره الهیه را از جمله پروژ‌ه‌های مصوب ستاد عمران شهری برای شهر زنجان اعلام کرد و اظهار داشت: احداث سالن ورزشی پارک بانوان هم از دیگر پروژه‌های مصوب برای این شهر است.

وی تکمیل گرمخانه شهر زنجان را از دیگر مصوبات ستاد عمران شهری برای این شهر عنوان کرد و افزود: کارهای عمرانی این پروژه‌ها انجام شده و نیاز به محوطه‌سازی دارد.

شهردار زنجان از دست اقدام بودن پروژه ساماندهی سه پل تاریخی در منطقه زنجانرود خبر داد و اضافه کرد: دو ایستگاه آتش‌نشانی مصوب این جلسه هم افتتاح شده و در حال حاضر مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی مقدار آسفالت پخش شده در سطح شهر زنجان را حدود 30 هزار تن اعلام کرد و گفت: کار آسفالت‌ریزی خیابان‌های شهر زنجان با 21 اکیپ در حال انجام است.

یگانه تاکید کرد: بازگشایی مسیر دلجویی شهر زنجان در آستانه نهایی شده است و این مسیر تا یک ماه آینده به صورت کامل بازگشایی می‌شود.

وی از در دست اجرا بودن پل غیرهمسطح سیدالشهدای زنجان خبر داد و اضافه کرد: در حال حاضر عملیات اجرایی این پروژه در 9 جبهه در حال اجراست.

شهردار زنجان با اشاره به عدم تمایل برخی از مالکان برای عدم توافق با شهرداری در واگذاری واحدهای تجاری در منطقه احداث پل غیرهمسطح سیدالشهدا و طرح سبزه میدان تصریح کرد: موضوع تملک این واحدها با کمک دادگستری در حال حل شدن است.

وی ادامه داد: اجرای طرح سبزه‌میدان با دیوارکشی عمارت دارایی وارد فاز اصلی می‌شود.

یگانه به قول وزیر برای تامین بخشی از هزینه احداث پل غیرهمسطح سیدالشهدا اشاره و تصریح کرد: هنوز این مبلغ تخصیص نیافته است.

انتهای پیام/73004/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول