اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حوزه‌های علمیه آذربایجان غربی:

چهره حقیقی امام زمان به مردم نشان داده شود

مدیرکل حوزه‌های علمیه آذربایجان غربی گفت: باید در راستای معرفی اسلام حقیقی و چهره واقعی امام زمان (عج) به جهانیان گام برداشته شود، تا توطئه‌های دشمنان اسلام خنثی شود.

چهره حقیقی امام زمان به مردم نشان داده شود

حجت‌الاسلام محمد جواد قهرمانی صبح امروز در جمع خبرنگاران در ارومیه، اظهار داشت: دشمنان دین مبین اسلام به دنبال تبلیغ منفی و مخدوش کردن اذهان عمومی نسبت به این آئین الهی هستند حال آنکه باید واقعیت را به عالمیان عرضه کنیم و وظایف ما به عنوان ملت ایران اسلامی در این راستا خطیرتر است.

قهرمانی با بیان اینکه همه ائمه معصوم (ع) پیام‌آور مهر، رحمت و عطوفت الهی هستند، خاطرنشان کرد: رسانه‌های جمعی، روحانیان و مبلغان مذهبی باید در این راستا به ایفای نقش بپردازند، به طور علمی اطلاعات اقشار مختلف جامعه و گروه‌های مختلف اجتماعی را بالا ببرند، تا به این ترتیب همه در مقابل ادعاهای کذب بیمه و مقاوم شوند.

وی به فرا رسیدن سالروز میلاد منجی عالم بشریت نیمه‌شعبان، اشاره کرد و افزود: همه جهانیان برای ظهور مهدی موعود (عج) منتظر هستند، ولی دشمنان سرسخت اسلام این انتظار و امیدواری را می‌خواهند به یاس و ناامیدی تبدیل کنند، فرهنگ و تفکر مهدویت را به تدریج از جوامع بزدایند، بنابراین باید هوشیاری خود را حفظ کرده و از تبلیغات مخرب علیه اسلام جلوگیری کنیم.

مدیرکل حوزه‌های علمیه آذربایجان غربی به فرا رسیدن جشن میلاد حضرت مهدی (عج) اشاره کرد و اظهار داشت: در اعیاد و جشن‌های ملی، میهنی و مذهبی برنامه‌های مختلفی در تکایا، مساجد و اماکن مختلف به مرحله اجرا گذاشته می‌شودَ، ولی اجرای صرف یک برنامه کفایت نمی‌کند بلکه باید در راستای غنی‌سازی این قبیل آئین‌ها و استفاده از سخنرانان برجسته گام برداشته شود، تا این قبیل حرکت‌ها تاثیر ژرفی در مردم ایجاد کند.

وی با بیان اینکه ملل جهان به ویژه مسلمانان با ظهور حضرت ولی عصر (عج) طعم شیرین عدالت را می‌چشند، اظهار داشت: خداوند وعده‌های حق داده و به آنها جامه عمل می‌پوشاند بنابراین به طور قطع با ظهور مهدی موعود جهان از عدل و داد پر شده و بساط مستکبران عالم برچیده می‌شود.

انتهای پیام/61002/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول