اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اشنویه:

جوانان را باید با امام زمان (عج) آشنا کرد

فرماندار اشنویه گفت: جوانان را باید بیش از پیش با امام زمان (عج) آشنا کنیم.

جوانان را باید با امام زمان (عج) آشنا کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اشنویه، محمد‌علی حسین‌زاده عصر امروز در جلسه‌ هماهنگی برنامه‌های نیمه‌شعبان که در محل فرمانداری این شهرستان تشکیل شد، اظهار داشت: باید جوانان کشورمان را بیشتر و عمیق‌تر با امام زمان (عج) آشنا کنیم به طوری که محقق شدن این امر با همکاری مبلغان و رسانه‌ها امکان‌پذیر است.

وی با بیان اینکه دشمنان به دنبال مخدوش کردن چهره مسلمانان و اولیای الهی هستند، افزود: به برکت پیروزی انقلاب اسلامی، در کشور ما حکومت مبتنی بر دین استقرار یافته است، بنابراین باید برای تربیت دینی و مانوس شدن اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان با اولیای الهی گام برداریم.

وی با بیان اینکه جوانان هنوز آن طور که باید امام زمان (عج) را نشناخته‌اند، اضافه کرد: با ظهور امام عصر، جهان غرق در نور و شادی می‌شود و حکومت عدل الهی در مناطق مختلف دنیا برقرار شده و مسلمانان در سایه عنایات الهی در زمین به پیروزی می‌رسند.

حسین‌زاده با تاکید بر اینکه باید تلاش کنیم از منتظران واقعی بوده و چگونگی انتظار را به نسل جدید آموزش دهیم، افزود: یکی از مهم‌ترین فرصت‌ها برای گام برداشتن در این زمینه، اعیاد شعبانیه و جشن بزرگ نیمه‌شعبان است.

فرماندار اشنویه با بیان اینکه سست شدن پایه‌های حکومت‌های ظالمانه و مستبدانه را شاهد هستیم، اظهار داشت: بیداری اسلامی در مناطق مختلف جهان موج می‌زند به طوری که با ظهور حضرت مهدی (عج) حکومت‌های مبتنی بر عدالت مستقر می‌شود پس باید در راستای غنی‌سازی برنامه‌های نیمه‌شعبان گام برداشته و برای آگاه کردن جوانان اقدام کرد.

انتهای پیام/61002/ت20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول