اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بازرسی آذربایجان غربی خبر داد

ابطال 481 فقره مناقصه و مزایده در آذربایجان غربی

مدیرکل بازرسی آذربایجان غربی گفت: 481 فقره مناقصه و مزایده در سال گذشته به دلیل تخلف، ابطال یا تجدید شدند.

ابطال 481 فقره مناقصه و مزایده در آذربایجان غربی

احمدرضا مشایخی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به اینکه هم‌اکنون در هفته قوه قضائیه قرار گرفته‌ایم، فرا رسیدن این ایام را به تلاش‌گران این عرصه تبریک گفت و اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین وظایف سازمان نظارت بر چگونگی اجرای مناقصه‌ها و مزایده‌ها در ادارات دولتی است، که در سال گذشته 481 فقره مناقصه و مزایده ابطال یا تجدید شد.

وی با بیان اینکه دامنه‌ فعالیت‌های این مجموعه گسترش یافته است، خاطرنشان کرد: در طول سال 1388 فقط نسبت به اجرای 72 فقره مناقصه و مزایده نظارت اعمال شد ولی در سال 1391 بر چگونگی اجرای 2 هزار و 18 فقره مناقصه و مزایده نظارت کردیم که از این میان 481 فقره ابطال یا تجدید شد.

مشایخی نظارت بر حسن جریان امور و اجرای صحیح قوانین در اداره‌های دولتی را فلسفه وجودی این سازمان دانست و خاطرنشان کرد: در راستای ایفای این نقش، دو وظیفه نظارت و بازرسی برای سازمان بازرسی تعریف شده است که در طول سال اقدامات مختلفی در این راستا انجام می‌گیرد.

رئیس سازمان بازرسی آذربایجان غربی کمبود بودجه برای جذب کارشناس را یکی از چالش‌های این مجموعه عنوان کرد و افزود: برای اینکه خلاء موجود رفع شود از بازرس‌های افتخاری که مجرب، توانمند و علمی هستند استفاده می‌شود به این ترتیب در طول سال سه نوع بازرسی برنامه‌ای، فوق‌العاده و موردی انجام می‌گیرد.

وی به مقایسه اقدامات سازمان در سال 1388 و 1391 پرداخت و اظهار داشت: در طول سال 1388 بازرسی برنامه‌‌ای 23 مورد در سال گذشته 44 مورد، در سال 1388 بازرسی فوق‌العاده یک مورد و در سال گذشته 66 مورد انجام گرفت، در سال 1388 بازرسی موردی 39 مورد و در سال گذشته نیز 94 مورد صورت گرفت.

مشایخی فعالان سیستم قضایی را عضوی از خانواده بزرگ ایران اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت: فعالان این عرصه در راستای احقاق حقوق مردم و اقامه عدالت گام برمی‌دارند.

انتهای پیام/61002/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول