اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بازرسی استاندار البرز تأکید کرد

انجام بازرسی‌های دوره‌ای برای مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در البرز

مشاور استاندار البرز و مدیرکل بازرسی و امور حقوقی استاندار البرز بر انجام بازرسی‌های دوره‌ای به ویژه در مناطقی که ساخت و ساز غیرمجاز در آن‌ها بالاست، تأکید کرد.

انجام بازرسی‌های دوره‌ای برای مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، افراسیاب شجاعی ظهر امروز در اولین جلسه کمیته ویژه نظارت بر عملکرد دستگاه‌ها در جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در البرز اظهار داشت: همه مسئولان در دستگاه‌های ذیربط باید تلاش و توان خود را برای مقابله با پدیده ساخت و سازهای غیرمجاز بسیج کنند و این معضل را در استان البرز به صفر برسانند.

وی ادامه داد: متأسفانه عده‌ای سودجو و فرصت‌طلب برای به دست آوردن سود بیشتر اقدام به ساخت و سازهای غیرمجاز کرده و خطرات و معضلاتی را برای شهروندان ایجاد می‌کنند.

این مسئول با بیان اینکه استان البرز به دلیل مهاجرپذیر بودن جمعیت بسیاری را در خود جای داده است افزود: باید تدابیر لازم برای جلوگیری از روند ساخت و سازهای غیرمجاز در این استان و به ویژه در شهرهای اقماری گرفته شود.

وی تأکید کرد: متأسفانه این نوع ساختمان‌ها بدون اصول مهندسی و با استفاده از تجهیزات ساختمانی غیراستاندارد ساخته می‌شود که با کوچکترین حادثه طبیعی بیشترین خسارات به آن‌ها وارد می‌شود.

این مسئول گفت: استان البرز امروز شاهد آمار بالایی از ساخت و سازهای غیرمجاز است لذا باید تدابیر اساسی برای مقابله با این نوع ساخت و سازها در این استان انجام شود.

شجاعی خاطرنشان کرد: نباید روند افزایشی این پدیده را نادیده بگیریم چراکه در درازمدت عواقب بسیار مخاطره‌آمیزی استان را تهدید خواهد کرد.

وی گفت: در این راستا با تشکیل تیم‌هایی علاوه بر تشدید نظارت بر روند ساخت و سازها در استان البرز با عوامل این گونه ساخت و سازها به شدت برخورد قانونی خواهد شد.

انتهای پیام/2302/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول