اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه راور:

امنیت امروز ایران نتیجه خدمات دستگاه قضائی است

امام جمعه راور گفت: امنیت و آرامش امروز ایران نتیجه خدمات دستگاه قضائی است که جان و مال افراد جامعه را از هرگونه تعرض مصون داشته است.

امنیت امروز ایران نتیجه خدمات دستگاه قضائی است

به گزارش خبرگزاری فارس از راور، حجت‌الاسلام علی تویسرکانی در دیدار قضات و کارمندان دادگستری و اداره ثبت اسناد و املاک راور پس از تبریک اعیاد خجسته شعبانیه اظهار داشت: هفته قوه قضائیه فرصت مغتنمی است تا ابعاد شخصیت و زندگانی شهید بهشتی هر چه بیشتر مورد بررسی و تأمل قرار گیرد.

وی با بیان اینکه به فرموده امام راحل شهید بهشتی با برخورداری از اوصاف کامل انسانی، مظلوم بود و بسیاری از حقایق زندگی وی هنوز ناشناخته باقیمانده است، تصریح کرد: چهره‌های بسیار شاخصی در جریان حادثه هفتم تیرماه از دست رفتند که در رأس آنها شهید بهشتی قرار داشت.

تویسرکانی افزود: شهدای هفتم تیر بدون اینکه معصوم باشند، توانستند در راه عصمت گام بردارند و تجلیل از مقام این شهدا در واقع تجلیل از نظام و ارزش‌های والای انسانی است.

امام جمعه راور کار قضاوت را بسیار حساس خواند و گفت: افرادی که به شغل قضاوت روی می‌آورند در واقع انسان‌های فداکار و ایثارگری هستند، زیرا خداوند در قران مجازات سنگینی را برای قضاوت‌های ناعادلانه توصیف کرده است.

وی با بیان اینکه امنیت و آرامش امروز ایران نتیجه خدمات دستگاه قضایی است که جان و مال افراد جامعه را از هرگونه تعرض مصون داشته است، بیان داشت: خلق حماسه 24 خرداد و برگزاری انتخابات سالم و پرشور نمونه‌ای از تلاش‌های دستگاه قضایی است.

امام جمعه راور از اقدام ستاد بزرگداشت هفته قوه قضائیه در راستای تهیه ویژه‌نامه و شناساندن ابعاد شخصیتی شهید بهشتی که در مراسم نماز جمعه پخش شد به عنوان یک حرکت شایسته و گام مؤثر یاد کرد.

رئیس دادگستری راور در این دیدار ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و اشاره به شخصیت معنوی شهید بهشتی از ایشان به عنوان یک الگوی کامل رفتاری در تمام زمینه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی یاد کرد.

محمود محمدی گفت: در راستای بزرگداشت هفته قوه قضائیه از سوی ستاد بزرگداشت این هفته برنامه‌هایی تصویب و برای اجرا به فرمانداری و ادارات تابعه ارسال شده است.

وی تصریح کرد: ارائه کار مثبت و ارزنده در دستگاه قضایی  منوط به همکاری و تعامل سایر ادارات و سازمان‌ها است و این امر تاکنون به خوبی در این شهرستان محقق شده است.

انتهای پیام/2446/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول