اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای توسعه بیشتر ورزش

هیئت اسکواش دماوند راه‌‏اندازی شد

خبرگزاری فارس: هیئت اسکواش دماوند برای نخستین بار در این شهرستان در راستای توسعه هر ‏چه بیشتر ورزش آغاز به کار کرد.

هیئت اسکواش دماوند راه‌‏اندازی شد

رئیس هیئت اسکواش شهرستان دماوند در گفت‏‌و‏گو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: اسکواش ورزشی جدید محسوب می‏شود.

جعفر نوری ادامه داد: از این رو، در اسکواش به مانند هر ورزش نوظهور دیگری باید اقداماتی در راستای تبلیغ و معرفی صورت گیرد.

نوری اضافه کرد: تا قبل از این اسکواش در شهرستان دماوند انجام نمی‏شد؛ به همین علت کار کمی با دشواری همراه خواهد بود.

رئیس هیئت اسکواش شهرستان دماوند افزود: اما با توجه به وجود مردمی ورزش‏دوست و فرهنگی در دماوند این ورزش به خوبی جایگاه خود را پیدا می‏کند.

وی ادامه داد: اسکواش را باید در ردیف ورزش‏هایی مهیّج و مفید برای همه اقشار دانست؛ ویژگی رقابت در این رشته امکان توسعه آن را فراهم می‏آورد.

نوری، تمرکز هیئت اسکواش شهرستان دماوند را بر چهار قشر هدف کارمندان، دانشجویان، دانش‌‏آموزان و بانوان برای توسعه این ورزش اعلام کرد.

رئیس هیئت اسکواش شهرستان دماوند افزود: فضای مورد نیاز برای انجام ورزش اسکواش اتاقی تقریباً 70 متری است؛ از این رو، به راحتی می‏توان این مجموعه کم‏‌حجم ورزشی را در داخل ادارات ایجاد کرد.

وی ادامه داد: کارمندان ادارات می‏توانند در خلال اوقات آزاد روزانه خود و یا بعد از اتمام ساعت کاری به این ورزش بپردازند.

نوری اضافه کرد: از سوی دیگر شهرستان دماوند با وجود مراکز متعدد و پر ازدحام آموزش عالی و جمعیت قابل توجه دانشجویی از قابلیت مناسبی در توسعه ورزش اسکواش برخوردار است.

رئیس هیئت اسکواش شهرستان دماوند افزود: طبق تجربیات گذشته بانوان نیز استقبال شایانی از ورزش اسکواش در نقاط مختلف کشور داشته‌‏اند.

وی ادامه داد: از این رو، می‏توان ورزش اسکواش را در میان بانوان این شهرستان به صورت حرفه‏ای چهاردیواره و یا آماتور یک‌‏دیواره راه‌‏اندازی کرد.

انتهای پیام/67009/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول