اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‏زمان با دهه فجر

مسابقات بین‏المللی اسکواش در تهران برگزار می‏شود

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت اسکواش استان تهران از برگزاری مسابقات بین‏المللی اسکواش در تهران هم‏زمان با دهه مبارک فجر خبر داد.

مسابقات بین‏المللی اسکواش در تهران برگزار می‏شود

مسعود ضیاءالدینی امروز در گفت‏‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: دهه مبارک فجر فرصتی مناسب برای برگزاری رقابت‏های ورزشی است.

وی ادامه داد: از این رو، نشستی با حضور همه اعضای هیئت‏های ورزشی استان تهران و مسئولان اداره کل ورزش و جوانان این استان برگزار شد.

ضیاءالدینی اضافه کرد: با توجه به این مهم، یکی از برنامه‏ریزی‏های فدراسیون اسکواش جمهوری اسلامی ایران، برگزاری رقابت‏های بین‏المللی این رشته در ایام دهه فجر است.

دبیر هیئت اسکواش استان تهران افزود: طبق برنامه، این مسابقات برای مردان در سطح بین‏المللی و برای بانوان در سطح کشوری برگزار می‏شود.

وی ادامه داد: به هر ترتیب، استان تهران میزبانی رقابت‏های دهه فجر اسکواش در هر دو گروه مردان و زنان را بر عهده دارد.

ضیاءالدینی اضافه کرد: رقابت مردان به صورت تک نفره برگزار می‏شود و اغلب از میان 16 تیم دعوت شده خارجی، شش تیم در لیست نهایی حاضر می‏شوند.

دبیر هیئت اسکواش استان تهران افزود: با توجه به اهداف مورد پیگیری در برگزاری چنین رقابت‏هایی، شرکت این تعداد تیم نیز در رقابت‏‏ها مناسب است.

انتهای پیام/2568/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول