اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در صورت فراهم شدن مقدمات

مرکز علمی کاربردی اسکواش اصفهان راه اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس جدید هیئت اسکواش استان اصفهان گفت: موافقت رئیس فدراسیون اسکواش برای تاسیس مرکز علمی کاربردی اسکواش اصفهان را گرفته‌ایم و در صورت فراهم شدن شرایط نخستین استانی هستیم که این مرکز علمی در آن راه‌اندازی می‌شود.

مرکز علمی کاربردی اسکواش اصفهان راه اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید هدا محمدی ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیئت اسکواش استان اصفهان که در تالار افتخارات اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در مدتی که سرپرستی هیئت را بر عهده داشتم، نخستین دوره مسابقات اسکواش دانش آموزی برگزار شد و پس از رایزنی‌های انجام شده فدراسیون موافقت خود را برای برگزاری این مسابقات به صورت کشوری برگزار شود.

وی با اشاره به مذاکرات صورت گرفته با شهرداری اصفهان بیان کرد: مذاکرات لازم برای ایجاد دو کورت انجام شده و با موافقت شهرداری اصفهان در سالن آینده دو کورت در سالن امین ایجاد می‌شود.

رئیس جدید هیئت اسکواش استان اصفهان ادامه داد: برنامه پنج ساله هیئت بر اساس نقاط ضعف و قوت و چالش و فرصت‌های پیش روی اسکواش استان تدوین شده است.

وی با تاکید بر تقویت زیر ساخت‌های اسکواش تصریح کرد: ایجاد آکادمی اسکواش، تعامل با آموزش و پرورش، هلال احمر و بسیج و همکاری با شهرداری‌های استان اصفهان از جمله برنامه‌هایی است که در آینده در دستور کار قرار دارد.

**حاشیه نگاری

قرار بود در مجمع انتخاباتی هیئت اسکواش استان اصفهان 17 نفر حق رأی داشته باشند که به دلیل غیبت سه عضو مجمع، 14 نفر موفق به رأی دادن شدند.

اختلاف نظرهایی که در جامعه اسکواش استان اصفهان وجود دارد، موجب شده بود تا رئیس فدراسیون بارها به این مسئله اشاره داشته و از اعضای مجمع درخواست کنار گذاشتن اختلافات را داشته باشد.

سلیمانی با اشاره به برخی مشکلاتی که در اسکواش استان اصفهان وجود دارد، مدعی شد دعوا بر سر لحاف ملانصرالدین است.

انتهای پیام/63006/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول