اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 7 مشهد خبر داد

اجرای طرح «محله ما محله زندگی» در منطقه 7 مشهد

شهردار منطقه هفت مشهد گفت: در فاز اول طرح «محله ما محله زندگی»، یک نمایشگاه، چهار همایش، 92 کارگاه مشاوره و آموزشی به همراه سه دوره مسابقه کتابخوانی، مقاله‌نویسی و نقاشی در محدوده محلات منطقه هفت برگزار می‎شود.

اجرای طرح «محله ما محله زندگی» در منطقه 7 مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، احمد محبی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از آنجایی که در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، سلامت و حمایت از کار آفرینان در سطح منطقه اقدامات متعددی صورت پذیرفته است، امسال نیز با هدف دانش‌افزایی، مهارت‌آموزی، تقویت تعهد اجتماعی با اولویت خدمت و رسیدگی به محرومان، مشارکت‌پذیری و قانون‌گرایی در قالب طرح محله ما محله زندگی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: محله ما محله زندگی طرحی است که با رویکرد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، ارتقای سلامت همگانی، توانمند سازی شهروندان در حفظ سلامت عمومی، توانمندسازی و مهارت‌آموزی در راستای حمایت از دستاوردهای هنرمندان سطح محله و تلاش برای دسترسی عادلانه خدمات اجتماعی در سال گذشته در محلات منطقه به اجرا در آمده و در سال جدید نیز در راستای سیاست‌های معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد در دستور کار قرار گرفته است.

محبی با بیان اینکه این طرح در سه فاز با موضوعات آسیب‌های اجتماعی شامل پنج اولویت سلامت و همچنین چهار اولویت اصلی و کارآفرینی به اجرا در می‌آید، تصریح کرد: اعتباری بالغ بر 900 میلیون ریال در سال 92 برای اجرای این طرح پیش‌بینی شده است.

وی یادآور شد: فاز اول این طرح که در تیر ماه برگزار می‌شود شامل یک نمایشگاه، چهار همایش، 46 کارگاه مشاوره و  سه دوره مسابقه کتابخوانی، مقاله نویسی و نقاشی در محدوده محلات منطقه هفت است و انتظار می‌رود، 250 میلیون ریال اعتبار برای این کار هزینه گردد.

شهردار منطقه هفت مشهد افزود: محله ما محله زندگی در سال گذشته اعتباری بالغ بر 500 میلیون ریال را به خود اختصاص داد و تفاوت آن در سال جاری با سال گذشته در این است که امسال اجرای این طرح مختص آسیب‌های سطح محلات طراحی شده و بر همین اساس محله کوی کارگران با اولویت سرقت، محله کوشش با اولویت خشونت‌های خانگی، محله ولیعصر با اولویت آسیب‌های رسانه، محله انقلاب با اولویت اعتیاد و مواد مخدر و محله طرق با اولویت طلاق به ارائه خدمات می‌پردازد.

انتهای پیام/70006/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول