اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور شهردار مشهد

مدیرعامل جدید شرکت بهره‎‌برداری قطار شهری مشهد منصوب شد

ابوالفضل میرزائیان به عنوان مدیرعامل شرکت بهره‎‌برداری قطار شهری مشهد منصوب شد.

مدیرعامل جدید شرکت بهره‎‌برداری قطار شهری مشهد منصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، ظهر امروز در جلسه تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد‌ که در سالن شهدای شهرداری مشهد برگزار شد، ابوالفضل میرزائیان به عنوان مدیرعامل جدید شرکت بهره‎‌برداری قطار شهری مشهد منصوب شد.

مسعود بیژنی، مدیرعامل سابق شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد در این مراسم اظهار کرد: شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد برای من همانند دانشگاهی بود که فعالیت در آن سبب افزایش آموخته‌ها و تجربیات من شد.

وی با بیان اینکه هیچ تفکیکی بین این دو شرکت وجود ندارد، گفت: در مدت دو سالی که سرپرستی شرکت بهره‌برداری را نیز بر عهده داشتم، حمایت‌های بی‌دریغ شهردار مشهد سبب شد تا بسیاری از مشکلات این حوزه برطرف و موفقیت‌های زیادی نیز حاصل شود.

مدیرعامل سابق شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد افزود: موفقیت قطار شهری مشهد نسبت به سایر شهرهای کشور، در گرو همدلی و هماهنگی کامل تمام مدیران شهری حتی شهرداران سابق، استانداران و معاونان شهردار است.

بیژنی تصریح کرد: باید تمام تلاش خود را برای حفظ اتفاقات خوبی که تاکنون افتاده به کار گیریم و برای بهره‌برداری از 125 کیلومتر خطوط پنج‌گانه قطار شهری مشهد استفاده از نیروهای مجرب و آموزش دیده را در برنامه‌های خود قرار دهیم.

در پایان از زحمات مسعود بیژنی، مدیرعامل سابق شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد که در مدت دو سال فعالیت خود، سرپرستی شرکت بهره‌برداری قطارشهری را نیز بر عهده داشت، تقدیر شد.

انتهای پیام/70003/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول