اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار مشهد:

راه‌اندازی سامانه مبادلات املاک به تعادل بازار زمین و مسکن کمک می‌کند

شهردار مشهد گفت: راه‌اندازی سامانه مبادلات املاک در شهرداری مشهد می‌تواند برای ساماندهی معاملات املاک شهروندان مورد استفاده قرار گیرد و به ایجاد تعادل در بازار زمین و مسکن کمک کند.

راه‌اندازی سامانه مبادلات املاک به تعادل بازار زمین و مسکن کمک می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سیدمحمد پژمان عصر یکشنبه در مراسم رونمایی از تالار مبادلات املاک و مستغلات شهر و رونمایی از نظام‌نامه خرید و تملک املاک و حقوق در شهرداری مشهد، اظهار داشت: شهرداری مشهد با تدوین نظام‌نامه خرید و تملک املاک و حقوق در راستای تسهیل امور گام برداشته است تا شهروندان با اطلاع از قوانین و نظامات موجود، شفافیت عملکرد شهرداری را پیدا کنند.

شهردار مشهد گفت: شهرداری علاقمند به رعایت حقوق شهروندان است که با مشخص کردن نظامات لازم با تمام توان در مسیر پرداخت به موقع و مناسب حقوق مردم گام برمی‌دارد.

وی با اشاره به راه‌اندازی سامانه مبادلات املاک و مستغلات شهر، اذعان داشت: این سامانه در دسترس شهروندان است و علاوه بر از بین بردن ابهامات و شفاف‌سازی معاملات املاک در شهرداری، می‌تواند به عنوان فرصتی برای ساماندهی معاملات املاک شهروندان در مشهد مورد استفاده قرار گیرد و به ایجاد تعادل در بازار زمین و مسکن کمک کند.

شهردار مشهد با بیان اینکه با راه‌اندازی این سامانه‌ها و سرویس‌ها، از ایجاد رانت جلوگیری می‌شود، افزود: این سرویس‌ها در تحقق این هدف، در مرحله اول به شهرداری و در مرحله بعد به شهروندان یاری می‌رساند.

در ادامه مراسم، معاون اداری و مالی شهردار مشهد گفت: تکمیل نظام جامع خدمات رضایتمندی شهروندان را به ارمغان می‌آورد.

ابوالفضل انتظاری بیان داشت: انجام وظایفی که در حوزه زمین و مسکن انجام می‌شد نیازمند نظام‌نامه ساده، شفاف و کامل در این زمینه است که به ایجاد آن اقدام کردیم.

وی در پایان ابراز داشت: با این اقدامات اشتیاق به ساخت و ساز و رونق به کسب و کار را توانسته‌ایم به همراه بیاوریم.

انتهای پیام/70002/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول