اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شناخت نفرات برتر

نخستین دوره مسابقات آفرود غرب کشور به پایان رسید

نخستین دوره مسابقات آفرود قهرمانی غرب کشور که در قزوین برگزار شد، در نهایت با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.

نخستین دوره مسابقات آفرود غرب کشور به پایان رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، این رقابت‌ها روز گذشته با حضور 45 اتومبیلران از 12 استان‌های شمالی و غربی کشور از جمله استان‌های قزوین، تهران، زنجان، همدان، البرز، کرمانشاه، آذربایجان شرقی و غربی، مرکزی، کرمانشاه، سمنان، گیلان و مازندران در مزار شهدای گمنام بوستان فدک باراجین قزوین برگزار شد.

ورزشکاران قزوینی در این رقابت‌ها خوش درخشیدند، به طوری که عناوین قهرمانی چهار کلاس شش و هشت سیلندر، چهار سیلندر انژکتور و چهار سیلندر کاربراتور این مسابقات را از آن خود کردند.

فرشاد ابراهیمی در کلاس چهار سیلندر کاربراتور با زمان سه دقیقه و 27 ثانیه عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را تصاحب کرد، وحید رشوند با زمان سه دقیقه و 27 ثانیه و 94 صدم ثانیه عنوان نایب‌قهرمانی را به دست آورد و علیرضا نعمتی دیگر ورزشکار قزوینی با زمان سه دقیقه و 31 ثانیه و 78 صدم ثانیه به مقام سومی این کلاس دست پیدا کرد.

اما عنوان قهرمانی کلاس چهار سیلندر انژکتور نخستین دوره مسابقات آفرود قهرمانی غرب کشور را علی خضری از آن خود کرد، به طوری که این اتومبیلران با زمان سه دقیقه و 21 ثانیه و 50 صدم ثانیه بر سکوی قهرمانی ایستاد، اصغر زادبیگ از آذربایجان شرقی با زمان سه دقیقه و 25 ثانیه و 65 صدم ثانیه دوم شد و رسول خضری نیز با زمان سه دقیقه و 58 ثانیه و 60 صدم ثانیه عنوان سومی را به دست آورد.

شیرزاد خضری دیگر اتومبیلران قزوینی با زمان سه دقیقه و 24 ثانیه و 22 صدم ثانیه بر سکوی قهرمانی این رقابت‌ها قرار گرفت، شاهین امینی با زمان سه دقیقه و 31 ثانیه و 37 صدم ثانیه نایب‌قهرمان شد و مجتبی رحمانی نیاقی با زمان سه دقیقه و 53 ثانیه و 50 صدم ثانیه به عنوان سومی بسنده کرد.

اما در کلاس هشت سیلندر این مسابقات سیدمحمدرضا حاج سیدجوادی با زمان سه دقیقه و 13 ثانیه و 44 صدم ثانیه به مقام قهرمانی دست پیدا کرد، محمود رضایی با زمان سه دقیقه و 27 ثانیه و 69 صدم ثانیه عنوان نایب‌قهرمانی را به دست آورد و رسول اکبری با زمان سه دقیقه و 45 ثانیه و 18 صدم ثانیه عنوان سومی را کسب کرد.

تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها هر یک با شش ورزشکار در این مسابقات حضور داشتند، اما تیم قزوین با توجه به استفاده از امتیاز میزبانی با 12 ورزشکار در این مسابقات شرکت کرده بود.

انتهای پیام/77004/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول