اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 27 خردادماه صورت می‌گیرد

آغاز رقابت‌های جایزه بزرگ تنیس تور آپت کشور در مشهد

رئیس هیئت تنیس خراسان‌رضوی گفت: مرحله دوم مسابقات جایزه بزرگ تنیس تور آپت کشور با عنوان جام مرحوم مازیار پاک باطن از 27 خرداد ماه در مجموعه ورزشی سجاد مشهد آغاز می‌شود.

آغاز رقابت‌های جایزه بزرگ تنیس تور آپت کشور در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، جواد باقری‌شروانی اظهار داشت: ثبت‌نام در این رقابت‌ها امروز 25 خردادماه تا ساعت 16 در دفتر هیئت تنیس استان انجام می‌شود.

وی با اشاره به حضور ملی‌پوشان و نفرات برتر رنکینگ فدراسیون تنیس کشور در این رقابت‌ها، افزود: پیش‌بینی می‌شود حدود 40 تنیسور برتر کشور از استان‌‌های تهران، اصفهان، خوزستان، شیراز، کرمان و قزوین و حدود 60 ورزشکار استان در مسابقات جایزه بزرگ مشهد شرکت کنند.

رئیس هیئت تنیس خراسان‌رضوی گفت: با نهایی‌شدن اسامی شرکت‌کنندگان و آماده‌شدن جدول مسابقات، این رقابت‌ها از ساعت 8:30 روز دوشنبه 27 خردادماه آغاز می‌شود و تا سوم تیرماه ادامه دارد.

باقری به اندیشیده‌شدن تمهیدات لازم برای برگزاری این مسابقات اشاره کرد و افزود: برنامه‌ریزی‌ها برای پخش زنده این مسابقات از مرحله نیمه‌نهایی به بعد در شبکه سه و ورزش نیز انجام شده است.

وی با اشاره به برگزاری مرحله اول این مسابقات در اوایل خردادماه در تهران خاطرنشان کرد: سومین مرحله مسابقات تنیس جایزه بزرگ تور آپت کشور 9 تیرماه در آمل برگزار می‌شود.

انتهای پیا/70002/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول