اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت اتومبیلرانی شهربابک خبر داد

افتتاح پیست موتورسواری شهربابک تا یک ماه آینده

دبیر هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی شهرستان شهربابک گفت: تا یک ماه آینده پیست موتورسواری کراس در شهربابک افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

افتتاح پیست موتورسواری شهربابک تا یک ماه آینده

مرتضی عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهربابک اظهار داشت: عملیات ساخت پیست موتورسواری کراس از هفت ماه گذشته در زمینی به مساحت 10 هزار مترمربع در کیلومتر هشت محور شهربابک ـ انار جنب پل تاجو با همت هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی شهرستان و استان آغاز شده که با تلاش‌های صورت گرفته تا یک ماه آینده افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تمام کارهای سخت‌افزاری این پیست شامل آماده‌سازی تپه‌های پرش انجام شده است، افزود: مجری و ناظر این طرح حسین نیکزاد از قهرمانان و مربیان موتورسواری کشور و استان کرمان است که در حال حاضر روزهای جمعه با هفت موتورسوار شهربابکی در این پیست تمرینات خود را انجام می‌دهند.

دبیر هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی شهربابک مشکلات اساسی این پیست را نداشتن سکو برای تماشاچیان، نداشتن تعمیرگاه موتورسیکلت، نداشتن خوابگاه، نداشتن امکانات بهداشتی و نبود آب دانست و گفت: اگر آب برای این پیست فراهم نشود، قطعا تعطیل می‌شود، زیرا وجود آب برای آب‌پاشی تپه‌های پرش یکی از ضروریات این ورزش است.

عباسی با اشاره به پر هزینه بودن این ورزش گفت: از آن جایی که تجهیزات این ورزش گران قیمت هستند، این ورزش نیازمند حمایت مالی اسپانسرها است.

وی آینده ورزش موتورسواری شهرستان را بسیار درخشان خواند و افزود: با توجه به اینکه در حال حاضر در ابتدای کار قرار داریم تا دو ماه آینده تیم موتورسواری شهربابک برای اعزام به مسابقات آماده است.

انتهای پیام/80023/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول