اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از صبح امروز در سنندج صورت گرفت

آغاز رقابت‌های گلبال انتخابی بزرگسالان کردستان

مسابقات قهرمانی گلبال بزرگسالان کردستان از صبح امروز با حضور 5 تیم از استان و تیم پیرانشهر به عنوان میهمان از استان آذربایجان غربی آغاز شد.

آغاز رقابت‌های گلبال انتخابی بزرگسالان کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، در این رقابت یک روزه تیم‌های آبیدر سنندج و هیئت نابینایان بانه و سقز در گروه اول و تیم‌های هیئت نابینایان سنندج و مریوان به همراه هیئت گلبال پیرانشهر به عنوان میهمان از استان آذربایجان غربی در گروه دوم به رقابت می‌پردازند.

این مسابقات به شکل دوره‌ای و در دو بخش مقدماتی و نهایی در دو نوبت صبح و بعدازظهر در حال برگزاری است و تا این ساعت در بخش مقدماتی و در گروه اول، آبیدر سنندج 12 بر 7 بانه را از پیش‌رو برداشت و در دیگر دیدار بانه با نتیجه 12 بر 4 سقز را مغلوب کرده است.

در گروه دوم پیکارها نیز پیرانشهر 19 بر 9 هیئت نابینایان سنندج را مغلوب کرد و بازی مریوان و پیرانشهر در حال برگزاری است.

پس از پایان دور مقدماتی، دور نهایی مسابقات از بعدازظهر امروز پیگیری خواهد شد و طی آن تیم‌های نخست دو گروه، رقابت فینال و تیم‌های دوم گروه‌ها بازی رده‌بندی را برگزار خواهند کرد.

هدف از برگزاری این رقابت، انتخاب نفرات شایسته در قالب تیم استان به منظور حضور در رقابت‌های قهرمانی کشور پیشکسوتان و بزرگسالان در رشته گلبال نابینایان اعلام شده است.

مسابقات قهرمانی کشور گلبال نابینایان از دهم تیر ماه در تهران استارت می‌خورد.

گفتنی است تیم‌های مختلف استان کردستان در رشته گلبال همواره توانایی خود در عرصه‌های مختلف را نشان داده‌اند که همین قضیه ضرورت توجه بیشتر مسئولان و دست‌اندرکاران ورزش به این رشته را می‌طلبد.

انتهای پیام/79012/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول