اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تاکستان:

تخصص مزیت منتخبان شوراها در تاکستان است

امام جمعه شهرستان تاکستان تنوع، ترکیب و تخصص را سه مزیت منتخبان شورای اسلامی شهر تاکستان بیان کرد.

تخصص مزیت منتخبان شوراها در تاکستان است

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان استان قزوین، آیت‌الله علی اسلامی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر تاکستان در مصلی نماز جمعه این شهر اعیاد شعبانیه، ولایت حضرت‌ علی‌اکبر (ع) در سال 33 هجری قمری و روز جوان را تبریک گفت و اظهار داشت: دین مبین اسلام در حقیقت واقع‌ آیینی غنی و بی‌نیاز از اندیشه‌های وابسته به دو جناح شرق و غرب بوده و جوانان الگوهای اسلامی را برازنده خود باید بدارند.

امام جمعه شهرستان تاکستان به خلق حماسه سیاسی 24 خرداد ماه اشاره و تصریح کرد: انتخابات 24 خرداد علی‌رغم میل دشمنان با کمال آرامش برگزار شد.

اسلامی ادامه داد: دشمنان از ماه‌ها پیش با ابزار فشار اقتصادی بر مردم در صدد این بودند تا مردم را از حضور حماسی باز دارند، اما تیرشان به سنگ خورد و متحمل شکست سنگین شدند.

اسلامی ابراز داشت: معاندان ملت ایران تاکنون قدرت دین الهی و دشمن‌شناسی این ملت را درک نکرده و همچنان در میدان‌های پیکار شکست می‌خورند.

امام جمعه شهرستان تاکستان به سالروز شهادت مصطفی چمران و اوج عظمت این مرد الهی اشاره کرده و وی را شاخصی برای خلوص و عبودیت برابر بارگاه الهی عنوان کرد.

وی با اشاره به سالگرد تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی در سال 60 به فرمان امام‌ راحل افزود: تبلیغات اسلامی از نهاد‌های پربرکت بعد از انقلاب اسلامی بود که خدمات فراوانی را در کشور ارائه کرده است.

وی از اتخاذ مواضع منتخب ملت در مصاحبه مطبوعاتی خویش تقدیر کرد و توفیقات روز‌افزون منتخب ریاست جمهوری و شوراهای اسلام شهر و روستا را مسئلت کرد.

امام جمعه شهرستان تاکستان سه عنصر تنوع، ترکیب و تخصص را جزو عناصر و مزایای منتخبین شوراهای جدید شهر تاکستان برشمرد و منتخبان جدید را به خدمت‌رسانی مضاعف‌تر به شهروندان سفارش کرد.

اسلامی با تقدیر از اعضای کنونی شوراهای شهر تاکستان تلاش آنان را ستودنی خواند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری در پایان از خدمات و زحمات عجم استاندار قزوین و طاهرخانی مسئول ستاد برگزاری انتخابات استان قزوین تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/77005/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول