اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل:

اطلاع‌رسانی آرای کاندیداهای شورای شهر به تفکیک صندوق‌ها صورت گرفت

فرماندار اردبیل گفت: با هدف شفاف‌سازی بیشتر برای اولین بار آرای کاندیداهای شورای شهر اردبیل به تفکیک صندوق‌ها به اطلاع مردم رسید.

اطلاع‌رسانی آرای کاندیداهای شورای شهر به تفکیک صندوق‌ها صورت گرفت

کاظم دبیر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: ما این کار را با هدف ممانعت و جلوگیری از هرگونه حرف و حدیث و شائبه انجام دادیم تا هم عموم مردم و همچنین کاندیداها با مراجعه به سایت فرمانداری اردبیل آرای کاندیداهای شورای شهر اردبیل را که تعداد آنها حدود 123 نفر بوده است مشاهده کرده و در جریان ریز مسائل قرار گیرند.

وی با یادآوری اینکه انتخابات در مرکز استان اعم از ریاست جمهوری و شوراها در کمال صداقت و امانتداری برگزار شد، عنوان کرد: ما اجازه ندادیم کوچکترین شائبه‌ای در شمارش آرا و یا اعلام نتایج به وجود آید و با تجمیع و تطبیق کامل سعی کردیم آرای منتخبان شورای شهر و ریاست جمهوری دقیق، درست و بر اساس واقعیت‌ها باشد.

فرماندار اردبیل افزود: برای اولین بار تمام نمایندگان کاندیداها و یا خود کاندیداهای شورای شهر را به همراه خبرنگاران دعوت کردیم تا در محل شمارش و تجمیع آرا حضور پیدا کنند تا در مقابل چشم‌ آنها شمارش آرا صورت گیرد و خدای ناکرده شائبه‌ای در خصوص نتیجه انتخابات به وجود نیاید.

دبیر ادامه داد: ما با وحدت و همدلی و کسب رضایت از سوی تمامی کاندیداها این دوره از انتخابات را با سلامت و صحت کامل برگزار کردیم و در اکثر جنبه‌ها توانستیم به یک تجربه موفق و خوشایند دست پیدا کنیم.

این مسئول تصریح کرد: در این زمینه در حوزه ساماندهی تبلیغات شعب اخذ رای، رعایت امانتداری در شمارش آرا،‌ ساماندهی افراد فعال در شعب اخذ رای و همچنین سرعت در اعلام نتایج سعی کردیم حداقل شائبه و شبهه در انتخابات به وجود آید که به فضل الهی کمترین شکایات را نیز شاهد بودیم که اگر شکایتی نیز بوده در همان محل توانستیم به همه آنها پاسخی شفاف و روشن بدهیم.

فرماندار اردبیل یادآور شد: قطعاً این تجربه در سال‌های آینده می‌تواند به مرز پختگی برسد تا در یک فضای رقابتی سالم انتخابات شوراها، مجلس و ریاست جمهوری بدون حاشیه خاص برگزار شود.

دبیر در پایان سخنان خود به خبرنگار فارس در اردبیل گفت: ما با اطلاع‌رسانی از وضعیت آرای کاندیداهای شورای شهر اردبیل به تفکیک صندوق‌ها برای اطلاع مردم و کاندیداها سعی‌مان را به کار گرفتیم تا کوچکترین شائبه‌ای در این عرصه به وجود نیاید.

انتهای پیام/62006/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول